Mijn zadel viel vandaag op de grond omdat me pony zig los trok
ik was bezig met aansingelen toen trok hij zig los
Ik weet zelf niet hoe ik kan zien of de boom stuk is dus Meschien weten jullie het wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jannie8 schreef:Weet je ook hoe duur is om na te kijken

Jolliegirl schreef:Quir schreef:Het hoeft niet altijd niet te zien te zijn door die manier.
Wat voor merk zadel heb je en is de boom van hout of kunststof?
Je ziet het ook niet.
maar je kunt dit áltijd voelen
jannie8 schreef:volgens mij is onze boom van hout van het zadel maar hij zou wel niet gebroken zijn anders reageert me paard wel anders
Jolliegirl schreef:jannie8 schreef:volgens mij is onze boom van hout van het zadel maar hij zou wel niet gebroken zijn anders reageert me paard wel anders
Zeg dit niet te hard.
Ik heb 1.5 jaar met een gebroken boom gereden......
Wat ik heb geleerd tijdens mijn cursussen is dat een gebroken boom altijd te voelen is(als die helemaal door is, dus gebroken) omdat er speling ontstaat.
Jolliegirl schreef:jannie8 schreef:volgens mij is onze boom van hout van het zadel maar hij zou wel niet gebroken zijn anders reageert me paard wel anders
Zeg dit niet te hard.
Ik heb 1.5 jaar met een gebroken boom gereden......
Wat ik heb geleerd tijdens mijn cursussen is dat een gebroken boom altijd te voelen is(als die helemaal door is, dus gebroken) omdat er speling ontstaat.