Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
RianneH schreef:En, wat zijn de ervaringen verder met leer? Vind ze erg mooi.
Heb wel met 3-in-1 beschermers gewerkt en het staat vind ik altijd erg netjes. Grootste nadeel blijft zeker de warmte en waar ik idd niet aan gedacht had het nat worden (destijds alleen mee gewerkt in binnenbak).
Hoe snel droogt het leer en hoeveel onderhoud moet je eraan verrichten?
Die peesjes uit de link zijn ook netjes. Fijn vind ik dat stukje bovenaan bij de pees wat wat in kan deuken. Duurdere van Eskadron hadden dat ook in rubber.
Kan deze binnenkant eruit?
Blijven perfect zitten. Het nadeel van leren peesbeschermers vind ik wel dat je er veel poetswerk mee hebt, tenminste, ik heb er veel poetswerk mee omdat ik ze mooi schoon en goed wil houden. Kunststof duw je in de was en klaar. Ik weet niet wat voor bodem je hebt? Maar als je vaak in de modder rijd kan ik je aanraden er een paar kunststof peessies bij te nemen. Laatst waren er bij Divoza Pagony peesbeschermers in de aanbieding, weet niet of die dat nog zijn? Maar dat zijn ook wel fijne peesbeschermers

RianneH schreef:En, wat zijn de ervaringen verder met leer? Vind ze erg mooi.
Heb wel met 3-in-1 beschermers gewerkt en het staat vind ik altijd erg netjes. Grootste nadeel blijft zeker de warmte en waar ik idd niet aan gedacht had het nat worden (destijds alleen mee gewerkt in binnenbak).
Hoe snel droogt het leer en hoeveel onderhoud moet je eraan verrichten?
Die peesjes uit de link zijn ook netjes. Fijn vind ik dat stukje bovenaan bij de pees wat wat in kan deuken. Duurdere van Eskadron hadden dat ook in rubber.
Kan deze binnenkant eruit?
Snoevie schreef:welke leren beschermers heb jij?mijn ervaring met leer is dat het wel zweterig is