Waar staan de maten op een Hulsebos zadel voor?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anniick

Waar staan de maten op een Hulsebos zadel voor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 19:46

Hoi,

ik heb een hulsebos dynamic 3.
nu staan er een aantal cijfers onder mijn zweetblad en ik vroeg me af waarvoor ze stonden?
ik ben voornamelijk op zoek naar de boommaat in CM en in S/M/L.
misschien staat er een aanwijzing op het zweetblad?
de volgende cijfers staan er:

18 -> dat is voor het aantal inch neem ik aan.
DY 3 -> dat is het model dynamic 3.
09 09
hb 104

anders neem ik even contact met hulsebos op, maar misschien weten jullie het wel.
alvast bedankt.

PetraKioto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 10:07

Hello,
beetje laat, maar ik heb net ook een Hulsebos.
3de hands.
Ik heb hun gebeld voor meer info, maar dat willen ze niet geven zonder naam van de eerste eigenaar en die heb ik niet.
Bij mij staat er enkel "N° 3 FIT" op en dat het een 17,5" is.
Ik zou graag meer info erover hebben, want het is nogal een flexiebel zadel en ik zou willen weten wat voor nut dat heeft.

Jij de info gekregen die je zocht?
En misschien kan je mij ermee helpen :D

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 07:40

Die 09 09 zal waarschijnlijk staan voor september 2009.
M'n vorige zadel was ook een Hulsebos en die code kwam overeen met wanneer ik het zadel geleverd had gekregen (of besteld, weet ik niet meer).
Die hb 104 staat misschien voor klantcode, bij Hulsebos hebben ze waarschijnlijk alle gegevens van diegene die dit zadel heeft laten maken, als je dat kunt terugvinden weet je alles zoals alle specificaties. Zou zeker even contact met Hulsebos opnemen, en je niet laten afschepen (want dat is wel beetje m'n ervaring geweest >:-( )

PetraKioto

Re: Waar staan de maten op een Hulsebos zadel voor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 14:24

Tiens. bij mij staat al die info er niet op.
Alleen op het ijzer waar je de stijgbeugels aan vastmaakt staat een code, maar ik denk niet dat die iets met het zadel heeft te maken eigenlijk.
Ik had gebeld en toen wouden ze dus nix zeggen zonder naam van de eigenaar en vervolgens heb ik gemailed, maar daar heb ik 3 dagen later nog steeds geen antwoord op. (ondertussen heb ik het zadel al gekocht, dus ik hoop dat ik niets dom heb gedaan, ma bon, het rijdt wel superlekker)
Ik kan nog eens bellen, maar ik woon in belgië dus dat ook niet echt goedkoop.
En ik heb inderdaad ook het gevoel dat ze niet de meest hulpvaardige mensen zijn >;)

Waar staat bij jou al die info?