Tja handig als ik ben wil ik het natuurlijk weer via internet bestellen, is er iemand die deze ook heeft en welke maat heeft jullie Haf? Zit te twijfelen tussen S of M.
In de tabel zag ik dat de SMB3 het breedste vallen om de benen, Azra heeft zeker geen langere nodig dan Ursje. Hoe zitten ze om Urs der benen heen, krap of gewoon netjes?
Omvang vind ik ze zoiezo niet groot genoeg, moet naar mijn idee teveel moeite doen om ze netjes strak te krijgen. Qua hoogte vind ik ze ook net ietsjes te krap. Mis wat aan de onderkant bij de kogel
Nordan
Geplaatst: 29-03-10 21:06
M of L zeker geen s ik heb m voor mijn quarter als ik ze bij mijn haf aan doe zitten ze strakker..
Ik zou ff doorsparen voor elites, die vallen veel mooier om hafbenen. Mijn Travis is haf x paint van 1:55m en heeft maat M.
Zack
Geplaatst: 29-03-10 21:09
@Paintlinger dat had ik idd ook gehoord Helaas had ik de 3 al Ga nu idd ook voor de elite en maatje M! S is echt te klein (al gebruik ik ze wel gewoon)
@charaz ik deed het ook via de tabel. Toen kwam ik nog lang uit met de S. maar zoals je kan zien (de zwarte beschermin in mn profiel) is maatje M
sevke
Geplaatst: 30-03-10 14:01
De elites zitten beter dan de SMBIII. Ik heb een Elite M voor mijn quarters. Die passen volgens mij ook om hafbenen.
edit : de Cattlemans Arena Masters zijn een stuk goedkoper en zeker even goed qua pasvorm dan de PC Elite. Ook daar heb ik een M in. Ook in de Pro Equine, maar die vind ik iets minder qua pasvorm.
rina
Geplaatst: 30-03-10 14:20
Ik heb de SMB2 in M voor mijn haf. En heb net via Ebay een paar merkloze gekocht, ook in M en ook daar had hij geen maat kleiner moeten hebben. Mijn kwartje moet wel S, maar die heeft een paar sprieten ipv benen