Piaffe Evo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maristj

Piaffe Evo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 19:21

ik weet niet of het hier goed staat.. maar ik zou graag de Piaffe Evo beschermers kopen..
heeft iemand hier ervaringen mee?
bieden ze goeie bescherming, geen oververhitte benen, makkelijk te onderhouden, handig aan te doen....
en welke maat zou ik nodig hebben, zag dat je verschillende maten hebt voor de voor- en achterbenen

mvg

lisette_D

Re: Piaffe Evo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:18

Superfijne beschermers!! De benen worden wel warm, niet warmer dan peesjes erg gemakkelijk te onderhouden en makkelijk om te doen! Ik heb voor zowel voor als achter L
Groetjes..

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 20:10

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maristj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 20:13

bovenstaande foto's zijn van de beschermers die ik vandaag heb gepast(wil deze graag, maar in het wit) ik denk dat ze te groot zijn, maar wat is jullie idee hierover? mocht ze even meenemen vd winkel om ze te passen, maar ze zijn al terug naar ginder.. rond het been zitten ze volgens mij goed, maar aan de kogel, als je je vingers er vanbinnen in steekt (aan dat zachte deel net boven kootholte) heb ik veel plaats over... is dit normaal of moet dit echt tegen de koot aansluiten?? hopelijk leg ik het duidelijk genoeg uit, want weet niet hoe ik het anders moet verwoorden.... alvast bedankt

edice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 20:58

Op de foto's lijkt het alsof ze zo kunnen afzakken.

Maristj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 21:05

ja en dat is ook de bedoeling niet... zal het dan maar laten voor wat het is... nog een hoop geld gespaard ook, maar vind ze wel mooi anders en goeie kwaliteit