ik heb een vraagje, mijn paard loopt nu op Z niveau en zal binnenkort te koop komen. Nu zei mijn verzorgster dat het slim is haar ook nog aan een S&T hoofdstel te laten wennen voor de verkoop. Aangezien ik plannen heb het paard te verkopen heb ik geen zin een fortuin uit te geven aan zo'n hoofdstel. Dus hebben jullie enig idee waar ik een goedkoop S&T hoofdstel in maat cob kan vinden (en helaas ben ik daar ook nog een klein beetje kieskeurig bij.. haha het liefst rondgenaaid of iig niet te breed aan de zijkant, aangezien ze een heel smal hoofdje heeft). ik wil ongeveer 50 tot maximaal 75,- hiervoor uitgeven... 2e hands is ook een (hele goede) optie..
Ik zat gisteren het nieuwe divoza boek door te spitten, en keek ook even naar de S&T hoofdstellen, je moet ten slotte toch ergens van dromen... Maar mijn god, wat zijn die krengen duur!
Ik heb een poosje geleden een gewone Pagony special gekocht (geen S&T dus) kost toch maar €40,- en daar een aparte frontriem bij gekocht, zo heb je toch een beetje je eigen ding.... En voor weinig geld...
femiaans
Geplaatst: 27-03-10 22:21
Ik heb nog twee hele mooie Cob stang en trens hoofdstellen te koop (nieuw!) Kijk maar even in mijn onderschrift.
Ik heb ze nieuw vanaf 40 euro. Dan heb je een eenvoudig zwart S&T hoofdstel of een zwarte en dan wit onderlegd bij neusriem en frontriem. Bruin S&T hoofdstel is er vanaf 35,-
edice
Geplaatst: 28-03-10 16:28
Je kan toch een apart riempje kopen voor de stang? Veel goedkopere tijdelijke oplossing.