ik ben op zoek naar een mooi, wit onderlegd, zacht hoofdstel. Prijs moet ongeveer €100,- zijn, maar mag ook minder/meer als het betreffende hoofdstel toevallig die prijs heeft. Rondgenaaid vind ik ook erg mooi, maar dat is geen eis. Welk merk raden jullie mij aan en waarom?
Ik heb geen ervaring met HH maar ik vind ze fijn aanvoelen, die hebben ze ook in veel verschillende modellen dus er zal nogal lichelijk iets wat je leuk vind bij zitten. HKM ben ik niet zo over te spreken, ik heb nu een fronriem ervan en het leer is niet echt heel mooi, de fronriem gaat niet echt hangen en de steentjes zijn vrij dof geworden.
Ik heb een pagony special gehad (40euro), wat mindere kwaliteit, maar wat wil je voor die prijs. Nu heb ik een dhh renoir, wel zacht onderlegd, maar ook niet zon geweldige leerkwaliteit. In jou prijsklasse zag ik een mooie bij ooteman, van het Vantaggio huismerk, a 100euro.
__Nathalie__
Geplaatst: 28-03-10 10:36
ik heb jaren een euroriding hoofdstel gehad, vond de prijs kwaliteit erg goed zijn geloof ik 90 euro.
vantaggio heb ik slechte ervaringen over gehoort, leer schijnt niet mooi te zijn.
ik heb deze: http://www.ooteman.nl/product.asp?id=49 ... =Vantaggio Hoofdstel Maestoso Zwart/ Wit een erg mooi soepel hoofdstel met mooie brede neusriem. ook in bruin en rond genaaid te krijgen! ik ben er heel erg tevreden over!
Ik heb het hoofdstel Vantiaggo Bonfire. Het leer vind ik mooi soepel, alleen jammer dat de neusriem veel te lang is. Overigens vind ik hem voor de prijs/kwaliteitsverhouding prima.
Wat ik persoonlijk erg mooi vindt is de brede neusriem, en daar tegenover de smalle riempjes, daarbij is de kwaliteit van het leer ook gewoon super dus dat is mooi meegenomen :