Ik ben op zoek naar een bontje voor om/onder de frontriem. Mijn paard heeft dat namelijk een wondje, waarschijnlijk van het schuren of krabben. Met rijden schuurt nou steeds de frontriem hierover heen en dat lijkt me niet echt prettig voor hem. Daarom vroeg ik me af of hier ook bontje voor zijn? Ik kan tot nou toe alleen bontje voor de neusriem en bakstukken vinden.
Bedankt!
lovelucydan
Geplaatst: 26-03-10 12:58
ik zou de frontriem er af halen je hebt hem toch niet echt nodig.
Dyyy
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-10 13:01
lovelucydan schreef:
ik zou de frontriem er af halen je hebt hem toch niet echt nodig.
Dat was de vraag niet..
#Ymke#
Geplaatst: 26-03-10 13:04
Maar het is wel een goed idee En anders zo'n neusbontje, die kan je met klitteband erom doen, maar dat ziet er wel een beetje dodo uit
Jah ik zou ook gewoon een neusbontje pakken want volgens mij bestaan bontjes voor de frontriem niet Of ze moeten echt speciaal gemaakt worden voor iemand die dat wil
Nouja, frontriem eraf laten zou kunnen. Mar het wondje zit net op die kruising tussen bakstuk- frontiem. Maar bedankt iig!
juleke
Geplaatst: 26-03-10 13:27
Als het net op die kruising zit, wordt het zowiezo lastig om het op te lossen met een bontje. Kan je zelf geen 'beschermstukje' fabriceren? Gewoon met een gaasverbandje rond je hoofdstel, of een gaascompres, zodat de bewuste plek wat zachter wordt. Het zal niet mooi zijn dan, maar dat hoeft ook niet. Het is toch maar tijdelijk tot de wonde genezen is, of niet?
Ik heb een bontje gekocht. Daar heb ik een opening in gemaakt en kort geknipt. Hij zit nou om de frontriem en een stukje om het bakstuk. Werkt perfect!