Ben wel helemaal verliefd op de kleur en ik had ook helemaal geen zin om weer met die deken terug te gaan (bovendien sloopte ik per ongeluk het kaartje eraf met vastmaken van de deken). Ik wil de deken graag houden en laten vermaken. Heb al gezocht op Bokt maar ik vind alleen posts van mensen die dat hebben gedaan of gaan doen, maar niet hoe dat is gedaan. Ik ben sowieso van plan om de deken door de plaatselijke kleermaker te laten vermaken, heb zelf geen naaimachine en ook geen handige moeder. De kleermakers hier doen alles, alleen moet je ze soms een beetje moed inpraten met dit soort niet-alledaagse dingen.
Ik ben sowieso van plan om de deken op stal in te nemen en dat vast te zetten met veiligheidsspelden, aangezien ik de pony echt niet mee krijg naar die winkel, hij haat winkelen.
Nu zijn mijn vragen:
- Wie heeft wel eens een deken vermaakt/laten vermaken, ervaringen graag!
- Waar kan de deken het beste ingenomen worden aan de voorkant, zodat zo min mogelijk zichtbaar is dat de deken is ingenomen (aangezien dekens altijd schuin naar boven lopen vanaf de voorkant)?
Er zijn zoveel dekens met leuke kleurtjes, je vind vast wat anders dat beter past.