Heyy,, Ik heb google al afgezocht en hier vond ik het antwoord ook niet. Maar Stübben heeft toch een model springzadel. Het is een zwart zadel en van voor loopt een donker rode lijn over de zweetbladen en over de voorkamer. Ik vond dit zadel wel mooi uitzien en het leek wel een goede diepe zit te hebben. Maar ik vind dus niet welk model dat is.
Neeh gewoon uit nieuwsgierigheid flaver ,, misschien voor in de toekomt.
Mmm dan ga ik eens zoeken op de juventus. Maar het zadel wat ik had gezien lekker me toch echt wel een 17 of 17.5". Ik zoek door en ik ga er nog eens goed op letten welk labeltje het had.
Ah niet goed gelezen, voorzijde zadel/zweetblad. Idd de Juventus. Heb je sowieso ook in 17 inch en in vzh richting springen. Maar dat leer is meer bruin/
Liselot
Geplaatst: 21-03-10 15:46
deze misschien? is de juventus vzh
er is ook een spring van de juventus, maar die heeft niet die rode rand
Jawel, er is normaal ook een spring met die rode rand want ik geloof dat de veelzijdigheids meestal een ronde lepel hadden deze was vierkant. Maar heb de info gevonden die ik nodig had. Het is de Juventus maar helaas is mijn kont te groot voor de 17". Ik heb een 17.5" nodig. Jammer stomme dikke kont van mij
Bedankt voor de info allemaal.
Heeft iemand misschien een idee welk model als 2 druppels water op de juventus lijjkt maar waar wel een 17.5" van is. ( die rode rand was niet belangrijk vond het model gewoon mooi )