ik heb 2 losse fleecehalzen die ze in de winter aanhebben. nu waren ze zo enorm vies dat ik ze even snel op een 30 graden programma in de wasmachine heb gegooid. kunnen ze in de droger? zodat ze sneller droog zijn??
ik ga is ff kijken of ik koude stand kan vinden. wel een goeie tip koop ik een grote doe ik in de droger en kan mn shet hem aan haha
Evelyne79
Geplaatst: 20-03-10 09:32
Fleece is toch al bijna droog als het uit de wasmachine komt? ik zou het niet in de droger doen. misschien kun je m op luchtstand zetten zodat er alleen lucht circuleert?
ik doe mijn fleece ( picnick) dekens nl ook altijd in de droger maar heb erg veel programma`s en de droger meet het als het droog is, gaat niet op tijd ook heel fijn, alle haartjes gaan er zo uit, erna alleen goed het filter schoonmaken
we hebben een wirhpool ik meen dat mijn moeder mij is heeft gezegt dat als ik hem van het halve zonnetje afhaal het dan koude lucht is. heb hem erin zitten. ben benieuwd
Bij mij gaan fleece truien ook altijd in de droger zonder dat ze krimpen ofzo. Gewoon op standaard programma net als de rest van de spullen die in de droger gaan. Ik zou niet weten waarom dat bij fleece dekens anders zou zijn.
ik zou het of het nou krimpt of niet niet in de droger doen. Even tien minuutjes op de verwarming hangen en het is droog.... Dat is nou zou makkelijk van fleece