Volgens de mensen hier is dit een van de beste, maar ik wil toch graag eerst jullie mening

Dussss.... Is dit een goed zadel denk je??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

RvT schreef:Dussss.... Is dit een goed zadel denk je??
Sonja schreef:Met alle respect, maar als je in de States zit, ranchhouders als adviseurs hebt over een zadel dat blijkbaar daar door professionals gebruikt wordt om te barrelen, HOEZO vraag je dan op BOKT of het een goed zadel is?????
, paint), wou ik eerst kijken of jullie dit zadel ook kenden... en of het idd zo goed is en zo... De meeste van jullie hebben immers meer ervaring dan ik. Vandaar... RvT schreef:America as America USA. Mensen hier zijn de mensen die raches hebben. Zadel kost hier rond de $1500.
DubbelDun schreef:Overigens verkopen ze ook paarden. En als iemand serieus is en weet waar hij het over heeft dan legt ie niet dit zadel op dit paard, óók niet als het alleen maar voor het plaatje is
http://www.selariaamerica.com.br/animai ... _email.jpg
Sassy4barrel schreef:Kijk anders even op BarrelHorseworld.com onder saddles dan kun je zelf het verschil zien
RvT schreef:Leuk dat jullie zo snel reageren zeg![]()
Ik heb gevraagd waarom de zadels in zuid amerika gekocht worden en niet in Amerika zelf. Een van de eigenaar van die ranches is bevriend met de eigenaar van Selaria America, vandaar ook dat de zadels daar besteld worden. En daar is leer en zo veel goedkoper...Sassy4barrel schreef:Kijk anders even op BarrelHorseworld.com onder saddles dan kun je zelf het verschil zien
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verschil in kwaliteit niet zie tussen die zadels