Het buiten seizoen komt er weer aan en elk jaar loop ik weer te klooien met de kalkoenen. Niet zozeer met indraaien en dergelijk maar in het handig opbergen van die dingen.
Ik heb verschillende soorten en maten en de meeste zijn los aangeschaft. Zitten dat ook niet van die koffers bij zoals je ze veel als set ziet. Nu zoek ik een handige opbergdoos en iets dergelijk waar je ook je schoonmaakgeval in kwijt kan en je steeksleutels.
Wie weet wat?
#Ymke#
Geplaatst: 19-03-10 10:21
Ik had altijd gewoon een tupperware bakje met deksel waar ik alles bij elkaar in kiepte. M'n vriend deed altijd de kalkoenen indraaien en hoefde alleen maar dat bakje te pakken.
Ik heb een oude ijzeren sigarenkist van mijn opa Hierin heb ik dan weer een klein ijzeren / metalen bakje zitten waarin mijn stiften liggen, op de bodem van het blikje heb ik een lap gedrenkt in vet liggen, zodat de stiften makkelijk in te draaien zijn door de vettigheid. Verder heb ik er alle mogelijk bedenkbare hulpmiddelen inzitten voor het reinigen van de stiftgaten en het in & uitdraaien van die dingen!
Ik heb ook een klein gereedschapskistje heel handig. Die heb ik bij de action gekocht voor een paar euro.
abcde123
Geplaatst: 19-03-10 17:00
Ik gebruik voor mijn kalkoenen, een doosje van de Xenos met verschillende vakjes. Als je verschillende maten hebt is dat ook erg handig, zo hou je die ook mooi uitelkaar. Geloof dat die daar 2 of 3 euro is.
ibikus
Geplaatst: 19-03-10 17:01
Zoiets heb ik:
Ik vond een paar vakjes aan de kleine kant en met een scherp mesje heb ik hier en daar een tussenschotje uitgesneden.