Wie heeft er ervaring met een daslo zadel...Wij hebben een oogje op een kunstof dressuurzadel van däslo met verwisselbare boom.Het gaat om dit zadel:http://i43.tinypic.com/68tyyg.jpgHeeft dit zadel een beetje een comfortabele zit??Ik ben namelijk een kieffer gewend met behoorlijk diepe zit en enorme kniewrongen, helaas is deze neit meer aan te passen aan mijn pony.
Even een stipje, ik ben ook erg benieuwd naar de meningen en ervaringen van personen met dit merk zadel.
Denk niet dat de kwaliteit heel goed is. Heb wel dekens van het merk en die zijn heel erg stevig, maar vallen groot uit.
lovelyd schreef:schiet ik nog niet veel mee op :PWeet niet in welke prijsklasse hij valt, maar kan je dan niet beter voor een 2e hands Wintec gaan? Die nieuwere modellen zijn erg mooi en stevig.
Daslo dat is een Italiaans merk. Misschien dat je dan iets meer kan vinden, je kan ook zoeken op Tattinni ( met misschien meer of minder nnnnn of tttt)
Ik heb vanmiddag met het daslo zadel gereden.... ligt als een huis en zit echt niet verkeerd!!!!Is wel even anders als je een kieffer gewend bent, maar ik vind hem echt niet tegenvallen, stevige zit meer niet opgesloten...En dan nog... liever een passend zadel die niet zo lekker zit als een niet passend zadel die wel lekker zit.