Ik ben van plan om een nieuwe wintec 500 aan te schaffen (het nieuwste model) Nou was ik benieuwd ofdat iemand hier op bokt ook in het bezit is van dit zadel, hoe dat het zadel bij jullie bevalt en op wat voor type paard/pony jullie het hebben liggen.
Groetjes
Veeeeerle
Geplaatst: 13-03-10 20:58
ik heb al 5 jaar het zadel, maar het laatste jaar gebruik ik het zadel alleen nog maar om te springen omdat ik me een dressuurzadel aangeschaft heb. Ik ben wel redelijk tevreden van het zadel, juist is het nu al redelijk versleten (denk dat het na 5 jaar wel al redelijk normaal is). Ik heb een fjord dus daarop leg ik het zadel natuurlijk maar weet niet op welke je het hebt, je hebt wintec 500 veelzijdigheid & wintec 500 dressuur. ik heb de veelzijdigheid
Livito
Geplaatst: 13-03-10 21:01
ik ben niet echt te vreden met wintec, ik heb ook zo'n zadel gehad , begon na 2 jaar scheef te liggen heb nu een rossner amerika en heb nog niet eerder zo'n fijn zadel gehad
Geen gebruikerservaringen maar vond het vorige model mooier op foto. Maar zag hem laatst in het echt en vond het wel een mooi zadel en zag er netjes uit. Voor de rest kan ik je helaas niet verder helpen.
xMaximexxx
Geplaatst: 13-03-10 23:35
ik heb hem en gebruik hem altijd. Voor mijn gevoel een fijnzadeltje maar voor lange ritten kan je wel een 'platte' kont krijgen (vast wel bij meeste zadels) ik doe er dan een zadelbontje overheen lekker zacht! Hij ligt op mijn welshxnewforect van ong. 1,40.
Ik vind het super zadels. Ik heb de lederen versie: de Bates en ook de gewone wintec. Ik heb vind het zo'n fijne zadels, dat ik nu ook de dressuurversie ga kopen. Ben alleen aan het twijfelen tussen de nieuwe 500 (omdat ik die mooier vind) of de isabelle werth .
vencedor
Geplaatst: 14-03-10 11:59
Citaat:
ik ben niet echt te vreden met wintec, ik heb ook zo'n zadel gehad , begon na 2 jaar scheef te liggen
dat hoeft niet aan je zadel te liggen kan ook aan jouw liggen dat een zadel scheef gaat liggen.
selma07
Geplaatst: 14-03-10 12:11
oh dit wil ik wel volgen want wil zelf ook het nieuwste model wintec 500 all purpose of vsd aanschraffen voor mijn breede type haflinger merrie van 1.40m
ik heb nu de veelzijdigheid wintec 500 maar wil overstappen op de nieuwe weet iemand ook een verkooppunt hiervan? of een richtlijn qua prijs? nieuw kost het oude model rond de 325-350 euro en hoe zit dat met het nieuwe model?