Wij gebruikten bij onze vorige paarden altijd de peesbeschermers van Br, nu hebben wij een nieuw paard en wouden deze weer gaan gebruiken. Alleen nu is de pony maat van Br te klein en de full maat te groot. Beide zitten ze net niet goed. Weten jullie een merk die een maat verkoopt die ertussenin zit? We hebben wel van Br ultimate maat cob en die passen perfect, alleen om een extra paar te kopen voor €66,- vind ik ook een beetje te duur worden. Gezien ze alleen in het zwart mooi zijn. En wil toch wel een leuk setje kopen voor het zomer straks.
Harry's horse vind ik zelf niet zo'n fijne voering hebben in hun beschermers...
yoann
Geplaatst: 10-03-10 11:41
Er zijn vast wel meerdere merken die de maat:cob verkopen. Even googelen op:peesbeschermers maat cob! Staan genoeg advertenties op...
Renee1990
Geplaatst: 10-03-10 11:43
Bij de ruitersportzaken kunnen ze wel Cob bestellen van bepaalde modellen van BR, ik heb hiervoor de set van Jos Lansink gekocht, maat Cob, die was meen ik € 45,-
Harry's horse heeft wel een cobmaat, maar die is even groot als de pony beschermers van bijv. norton. Mijn paardpony heeft ook een tussenmaatje. Enige beschermers die hij tot nu toe redelijk past is de fullmaat van norton.
Die van Horse and Rider heb ik nog niet gezien, ga daar eens naar kijken. Echt lastig zo'n tussenmaatje! Zal eens kijken of de full maat van Norton past, kan ik waarschijnlijk wel even lenen van een vriendin.
#Ymke#
Geplaatst: 11-03-10 13:41
Veredus heeft de maten S, M en L in hun assortiment.
_Deco_
Geplaatst: 11-03-10 13:43
#Ymke# schreef:
Veredus heeft de maten S, M en L in hun assortiment.
Maar zijn ook wel behoorlijk prijzig!
#Ymke#
Geplaatst: 11-03-10 13:59
Dat vind ik persoonlijk wel meevallen. De goedkoopste is iets van 50,- en normaal gesproken koop je zoiets eenmalig.
Ik ga vanmiddag het pro model van br in maat full passen, maar weet bijna zeker dat ze te groot zijn, de maat kleiner kreeg ik niet eens dicht Als ze niet passen zal ik Norton eens gaan proberen