Omdat ik erg crea bea ben wilde ik ook wel eens een mentuig in elkaar gaan zetten
Weet ieand toevallig wat voor spullen in dan ong nodig heb en wat dan ong de afmetingenzijn? Een stappenplan zou ook nog mogen
Ga aubniet zeuren van je kunt er beter 1 kopen, ik vind het leuk om zulke dingen te maken en waarschijnlijk ga ik er toch niet echt mee mennen, Dus gewoon voor de creativiteit
Of als er iemand is die ment met een shet van ong 1,10 m zoudei dan zijn tuig heel misschien voor mij op kunnen meten zoals jij hem gebruikt?( ik wil binnenkort ook gaanmennen krijg dan hulp van ervaren menner( maar wil ddan een goe passend tuig kopen)
Laatst bijgewerkt door power1997 op 08-03-10 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Breezke
Geplaatst: 08-03-10 21:06
Harstikke gevaarlijk om zo'n ding zelf te maken,behalve als je weet waar je mee bezig bent. En ten tweede vraag ik mij af waarom je er zo nodig eentje wilt maken terwijl je er niet echt mee gaat mennen?
Is het niet makkelijker als je ergens gewoon een goedkoop oud tuig vandaan haalt? Kun je ook precies zien hoe het ongeveer in elkaar zit. Denk dat het moeilijk wordt als je alleen afmetingen hebt ik heb zelf alleen tuigmaat full liggen. Dus ik kan je niet helpen.