Pony is niet van mij en de eigenaar vind dat zadels te klein/groot/aanpassen maar niks. Hoe kan zo'n ding nou opeens niet meer passen(snapje??)
Ik heb voor mijn wintec een andere boom opgehaald, en het toen even aan die mensen gevraagt(hebben ook zadelpasservice enz...), dat meisje heeft toevallig hetzelfde zadel als mij. Ik heb uitgelegt wat het probleem was en nu blijkt dus dat er in mijn dressuurzadel waarschijnlijk de breedste boom zit(witte kieffer), kun je je dat voorstellen als je denkt aan een NEw-Forest D-pony???
We gaan dus eventjes een smallere boom erin doen en kijken of het zadel dan al beter ligt. Ligt het zadel niet beter dan zullen we toch echt iets anders moeten gaan vinden.
EN voor de duidelijkheid ik rijd zolang het zadel niet past dus ook niet met dressuurzadel!!!! ik ga dan of gewoon niet rijden(longeren) of ik pak de wintec.
P.S> ik rijd ook nog met een wintec(springen) en daar zit een medium boom in en die past. Ook een Knight Rider dressuurzadel met Medium boom past prima, alleen ligt die ietsje achterover... (dunne kussens achter).