Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
VDB schreef:\
Persoonlijk ben ik heel gecharmeerd van Kentaur zadels. Het kan zijn dat het niet past op je paard maar op de meeste paarden liggen ze goed en geniet de ruiter ook van het zadel. Het is een zadel uit de middenmoot-klasse en kost kaal tussen de € 800 en € 1100 euro.
Zelf heb ik de Kentaur Electra die perfect op mijn vorige paard pastte maar ik weet nog niet of het op mijn huidige paard past (is nu 3 jaar)
Het zijn zadels die een aangename zit hebben, gemaakt van keurig leder en de prijs-kwaliteitsverhouding is zeer goed te noemen.![]()
De website van Kentaur:
http://www.kentaur.cz/index.php?option= ... 37&lang=en
Aline4 schreef:Ik ben echt op zoek naar een kwalitatief goed zadel. Het mag dan ook best wat kosten. Als dat zadel nou echt fijn is, wil ik graag dat het een leven lang mee gaat net als mijn paard hopelijk.
Ik ben wel op zoek naar een echt leren zadel hetgeen het Wintec zadel diskwalificeert als ik het goed heb?
Ben alleen wel eind april (vanaf 25 april) een weekje weg. Dan zou het ervoor of erna moeten zijn.