BARATO WHIZ dressuurzadel van epplejeck

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

1loveboris

BARATO WHIZ dressuurzadel van epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 19:32

ik ben een beetje aan het rond kijken naar een nieuw zadel niet te duur, kwam terecht bij de BARATO WHIZ dressuur van epplejeck, mijn vraag is of iemand ervaring heeft met deze zadels? Het is voor een fries paard,

hoor graag wat van jullie!

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 12:28

ik zou eerst maar eens kijken wat er goed op je paard ligt, ibn plaats van je blind te staren op een merk omdat dat toevallig goedkoop/ niet te duur is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 16:18

lonnie schreef:
ik zou eerst maar eens kijken wat er goed op je paard ligt, ibn plaats van je blind te staren op een merk omdat dat toevallig goedkoop/ niet te duur is

Hier ben ik het mee eens! soms heb je geluk dat een prijsgunstig zadel goed past! maar soms heb je pech dat alleen het duurste van het duurste past..

Verder zou ik er niet vanuit gaan dat het zadel past. Aangezien goedkopen zadels vaak alleen hele standaart paarden past. En friezen zijn vaak wat ronder. Maargoed laar een zadelmaker komen, Die kan je vertellen wat er wel en niet past!

meabe

Re: BARATO WHIZ dressuurzadel van epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 16:23

een kennis van mij heeft dit zadel en heb er zelf ook welleens op gezeten. fijn zadel :J wel zorgen dat het goed ligt op je paard iig

lailapri

Re: BARATO WHIZ dressuurzadel van epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 20:10

een zadelmaker eens langs laten komen met verschillende zadels kan verhelderend werken, je betaald ze dan iets en kunt zelf kijken en proberen en dan misschien uiteindelijk een keuze maken voor een nieuw of 2e hands zadel in jou prijsklasse of gewoon nog verder zoeken.