nickyu schreef:heb een pink equine paars onderlegd shet hoofdstel hangen
maar voor een mini is deze wat groot
Is dat maat Shetland?
Black_Z schreef:je hebt dat hoofdstel : hh switch volgens mij ook in mini.. ik heb hem voor mijn shet en ik vind het echt een goed kwaliteits hoofdstel

Ik vind het wel een goede kwaliteit, ik vond alleen de pasvorm minder. Ik had hem voor mijn haf gekocht en ik vond die verwisselbare stukjes toch nog best dik, laat staan op een een mini.
RianneRianne schreef:misschien kan je naar een ruiter winkel gaan, en daar je probleem neerleggen. vaak weten ze een oplossing!
Dat is wel een goed idee, alleen hebben ze bij de ruitersportzaken hier in de buurt per winkel zo'n 1 à 2 hoofdstelletjes in maat (mini) shet liggen.
Dan zijn het ook nog meestal de goedkopere merken, dus daarom wil ik graag iets uit een internetwinkel kopen maar dan moet ik wel weten wat een goede kwaliteit is 
Naskapower schreef:een meisje bij mij op stal heeft de hh switch in pony maat. Op zich past het wel maar ik vindt de neusriem en frontriem veel te lomp( breed en erg stug) . Denk dat dit in mini maat alleen maar erger is.
Precies 
Black_Z schreef:Naskapower schreef:een meisje bij mij op stal heeft de hh switch in pony maat. Op zich past het wel maar ik vindt de neusriem en frontriem veel te lomp( breed en erg stug) . Denk dat dit in mini maat alleen maar erger is.
klopt ik heb hem voor een shet .. ik weet niet of ze bij een mini misschien een dunnere neusriem ezv hebben ..
bij een shet maat is dit namelijk niet het geval.
Ik weet eigenlijk ook niet of ze überhaupt die wel in maat mini hebben.....
Ik ben dus nog op zoek, actie's of kortingen zijn ook welkom! 
Of als een bokker een hoofdstelletje heeft, ben ik daar ook erg mee geholpen