Iemand ervaring met Hi-Lite Provence zadel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

angelabailey

Iemand ervaring met Hi-Lite Provence zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-10 10:32

Heeft iemand ervaringen met dit zadel :
Dressuurzadel Hi-Lite PROVENCE
Afbeelding
er staat de boom zich automatisch aanpast. ik vraag me af of dit ook echt zo is en of jullie hier ervaringen mee hebben.

en wie heeft er ervaringen met http://www.interhippique.com/ ?
zag er goedkope zadels op staan en ook wel mooie.
Laatst bijgewerkt door Revanches op 02-03-10 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast, ter verduidelijking.

shakiraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 13:19

interhippique is geloof ik niet zo goede kwaliteit heb ik gehoord. Goekoop merk.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 17:11

shakiraa schreef:
interhippique is geloof ik niet zo goede kwaliteit heb ik gehoord. Goekoop merk.

Ik dacht dat zadelmarkt slecht was. :o

Tigra_

Re: Iemand ervaring met dit zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 18:04

Ik heb even gekeken maar het is niet zo'n duur zadel en ik vraag me dan echt wel af of dat wel kan.
Ik zou persoonlijk eerder denen als het automatisch aanpast dat het een hele uitvinding zou zijn waar je dus ook behoorlijk voor zou moeten betalen. Dus ik zou daar zelf niet ingeloven.

Interhippique heeft op het oog zeker mooie zadels heb er ook een gezien. Maar voor de rest geen ervaring mee.

Jennyxx

Re: Iemand ervaring met Hi-Lite Provence zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:05

Er was volgens mij al een (oud) topic over dit zadel. In ieder geval rij ik er al 2 jaar mee en het bevalt mij meer dan prima. Het zadel ligt perfect op mijn IJslander, zit heerlijk en pony loopt er goed mee. Hij ziet er ook nog steeds prima uit.

De boom past zich in zoverre automatisch aan, dat het een beetje flexibel is. Dus de term automatisch aanpassen vind ik wat overdreven. Toch lijkt dat beetje mij fijn voor het paard en handig als het paard zomers evt wat dikker is.