Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
. We hebben de hele winter al geen kapotte dekens gehad, terwijl een paar jaar geleden zeker 5 dekes per winter kapot gingen. Liberto schreef:Anti bijt spray inderdaad, of een Bucas deken. Zijn niet kapot te krijgen.
.Leonieke schreef:Wat bij ons de enige en ook nog hele leuke oplossing was? Shet aan het werk zetten. Een paar x per week voor de kar (sulky) en het was klaar. Hij verveelde zich gewoon mateloos. Ze spelen nog wel, maar hij is veel minder fel.
wereld schreef:Leonieke schreef:Wij hadden hier ook het probleem. Continu de dekens stuk. En als ze echt willen, krijgen ze ALLES kapot, zelfs ballistic nylon.
Wat bij ons de enige en ook nog hele leuke oplossing was? Shet aan het werk zetten. Een paar x per week voor de kar (sulky) en het was klaar. Hij verveelde zich gewoon mateloos. Ze spelen nog wel, maar hij is veel minder fel. We hebben de hele winter al geen kapotte dekens gehad, terwijl een paar jaar geleden zeker 5 dekes per winter kapot gingen.
Hmm helaas geen optie..
De shet is 17 jaar oud, een hengst, onbeleerd en heeft vroeger verschillende malen hoefbevanging gehad, en heeft gekanteld hoefbeen aan over gehouden..
. wereld schreef:als ik naar die website wil gaan krijg in boerenwinkel.nl?
romy_b schreef:
misschien is dit wat? Te koop op allesvoormijnpaard
Persoonlijk vind ik het een fijne deken.
heb er eventueel een in het donkerblauw helemaal nieuw in tas in maat 185 of 195.
Mag je voor 47 hebben ipv. van 97,50.
Leonieke schreef:Wat betreft de deken van je link. Voor een slopende shet is 1200D dan echt niet genoeg. Je kan beter kijken naar 1680D of Ballistic Nylon. Daar heb je de meeste kans mee dat het heel blijft.
romy_b schreef:ik denk niet dat het alles zegt,
Helemaal geen deken opdoen, mijn paard heeft deze winter ook zonder deken gestaan en ze heeft het geen moment koud gehad. Tuurlijk krijgen ze een vacht, maar zolang ik niet in de binnenbak ging rijden had ik daar niet echt last van. corinepgek schreef:Andere nog betere optieHelemaal geen deken opdoen, mijn paard heeft deze winter ook zonder deken gestaan en ze heeft het geen moment koud gehad. Tuurlijk krijgen ze een vacht, maar zolang ik niet in de binnenbak ging rijden had ik daar niet echt last van.