Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MaaikeMo schreef:zadel past niet. een zadel moet als een huis liggen ook zonder aan te singelen..
Zou er een zadelmaker bijhalen als ik jou was die het zadel voor jou paard op maat maakt dmv opvullen of juist wat weghalen..
saskiab schreef:MaaikeMo schreef:zadel past niet. een zadel moet als een huis liggen ook zonder aan te singelen..
Zou er een zadelmaker bijhalen als ik jou was die het zadel voor jou paard op maat maakt dmv opvullen of juist wat weghalen..
Je bovenste zin vind ik wel lollig! Probeer jij maar eens op te stappen met een on aangesingeld zadel. Veel succes!
Tis dat als je erop zit, zonder singel, dus dmv een voetje, moet hij als een huis liggen.. En als hij dan aangesingeld gaat schuiven, dat hij dan dus niet past
MaaikeMo schreef:Zo bedoel ik t nietTis dat als je erop zit, zonder singel, dus dmv een voetje, moet hij als een huis liggen.. En als hij dan aangesingeld gaat schuiven, dat hij dan dus niet past
saskiab schreef:MaaikeMo schreef:zadel past niet. een zadel moet als een huis liggen ook zonder aan te singelen..
Je bovenste zin vind ik wel lollig! Probeer jij maar eens op te stappen met een on aangesingeld zadel. Veel succes!
Ik had opgezadeld, opgestegen, gereden, en pas toen ik afzadelde merkte ik dat ik had vergeten om aan te singelen
kers schreef:De boommaat was ook goed want ik heb ook een grotere geprobeerd maar dat lag dan weer niet zo goed.

pmarena schreef:kers schreef:De boommaat was ook goed want ik heb ook een grotere geprobeerd maar dat lag dan weer niet zo goed.
Ehm , als je reden om aan te nemen dat hij goed ligt , is omdat een grotere niet goed lag....dan mis je toch ergens een afslag hoor
Het gaat om heel wat meer dingen dan alleen een grotere of kleinere maat , dikke kans dat ze gewoon allebei niet de juiste vorm hebben
Wat mij betreft zie ik geen enkele reden om aan te nemen dat dit zadel überhaupt past. Gewoon lekker verder zoeken dus , met iemand met verstand van zaken. Heb je geen zadelmaker (passer) in de buurt die goed bekend staat ?