Anky halster?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marian0557

Anky halster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-10 20:18

Wat vinden jullie van de anky halster?

De paarden gingen gister een half uurtje de bak in, en normaal laten wij nooit de halster om, maar nu dus even wel.
En gelijk ging het mis, de merrie hing zichzelf bijna op, en het halster knapte niet!
Wat is jullie ervaring hier mee?

Met de merrie is alles goed :D

Anoniem

Re: Anky halster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:21

Ik vind het prima halsters :) , maar mijn pony heeft ze alleen met poetsen en wandelen om. In de bak/wei nooit ;)
Dan draagt ze een heel dun halster die zo knapt

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-10 20:23

Nou die van mij normaal ook niet, en dan helemaal geen halster om!

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:13

Ik heb nu al 4 jaar hetzelfde Anky halster en het heeft diverse hangbeurten overleeft. Ook gaat mijn paard er bijna dagelijks mee los in de paddock. Een aantal jaar terug stond in de Bit een halstertest. Uit deze test kwam dat het Anky halster redelijk slap was en gauw knapt, alleen bij mij is het halster nog steeds helemaal heel. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 09:42

Ik heb nu ookal bijna 4 jaar mijn halster. Heeel fijn, heeft al veel moeten doorstaan. Helaas is het touw heel zn kleur verloren.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 09:44

Ik heb de mijne ook al bijna 2 jaar. Kleur is nog steeds prachtig (wordt wel geregeld gewassen), maar inderdaad, mijn halster gaat niet kapot. Die overleeft alles.

Misschien een fabrieksfoutje in dat halster van de halster test, want als ik het zo lees zijn ze onverwoestbaar..

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 10:55

Een vriendin van mij heeft een halster van anky voor een paard dat dat halster dag en nacht om heeft in de wei. Dat is altijd prima gegaan voor zover ik weet, merrie heeft afgelopen jaar een veulen gekregen en ook dat heeft geen problemen opgeleverd, al is mamma's halster natuurlijk hártstikke leuk speelgoed :P

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 11:34

Ik heb de mijne nu een jaar of vier, en daar is nog niks aan te merken. Paard krijgt wel geen halster om in paddock of weide, vind ik te link. Maar op de wasplaats is ze al x aantal keer gaan hangen en dat leert ze zo wel af...

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 14:59

Ik vind het alleen wel een nadeel van anky halsters dat ze zo klein vallen..