Janine1990 schreef:Laat je jaarling/twee-jarige alsjeblieft gewoon paard zijn... Lekker met leeftijdsgenootjes en bemoei je niet te veel met dat dier... Gooi er nog geen zadel op, dat kan volgend jaar ook prima...
ik gooi ook nog geen zadel op kan niet ik heb er nog geeneens en ze staat bijna de heele dag buiten in de bak ik haal er wel om een uurtje of 5 eruit maar ik kijk alleen hoe ze er op reageert nee moet ik als ze 3 is gelijk pats boem een zadel erop ik leg hem erop en haal hem eraf (al zou ik er een hebben)
verder oefen ik voor school met bandages om doen en comandos leren maar ze is gewoon super leergierig nu al en ik maak haar niet kapot hoor maak je daar maar geen zorgen om
ik laat haar lekker van haar jeugd genieten maar ze moet ook 2 tellen stil kunnen staan en niet de heele tijd alleen maar spelen (waar ze toch geen zin in heeft) en ze wil altijg al gou de bak weer uit
en er zijn op de stalling incl die van mijn tante ook nog 3 andere jaarlingen en een shetje waar ze elke dag mee speelt in de bak alleen als ik haar in de stal zet gaat ze me altijd ztaan kriebelen en ik kriebel haar dan terug op haar schoft en zo staan we dan een half uur in de stal