[WN] Hier niet te krijgen, in USA wel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Smotz

Hier niet te krijgen, in USA wel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 08:35

Nav van een ander topic in de Tack room, plaats ik toch maar even een topic.
Ik heb vorig jaar via een duits bedrijf (je betaalt dus via bank naar DL) een singel besteld uit de USA. Soms ben je naar iets opzoek, en valt het vervolgens niet te krijgen :( . Dat had ik dus ook, en na enig zoeken kwam ik hier opuit: http://www.foxranch.de/Export.html.
Werkte echt super, goed email contact, verzendkosten schatten ze voor je. Alleen enige geduld met de bestelling natuurlijk. Misschien een idee als je iets specifieks zoekt of iets veel goedkoper is overzees.

PS of het hier hoort te staan of bij commercieel?? is wel western gericht, vandaar. anders merk ik t wel!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 10:56

Daarvoor hoef je het niet buiten de grens te zoeken hoor :)
Die gelegenheid wordt in NL ook geboden ;)

Asciugamano

Re: Hier niet te krijgen, in USA wel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 19:03

Hm... Wat doen die mensen dan voor je wat je zelf niet kunt?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 19:11

Ik denk dat heel veel mensen het niet aandurven om in de USA wat te bestellen omdat ze niet weten wat allemaal te regelen en waar rekening mee te houden. Dan is een beetje hulp welkomen..

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 09:07

sflj schreef:
Hm... Wat doen die mensen dan voor je wat je zelf niet kunt?

Het is met name handig als de verkoper in de USA niet verzenden wil naar europa ;) Er zijn nog steeds bedrijven daar die dat niet willen doen, en dan kan je via zon adres het laten versturen.

En het is idd ook handig voor mensen die geen credit card hebben.

De Foxranch kende ik al, zo bestaat er ook al even de Huifkar http://www.huifkar.de/ die doen ook zulk werk.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 10:01

Maar buiten dat ze het niet voor niets doen kost het ook nog eens extra verzendkosten.
Maar dan nog is het vaak voordeliger als het hier kopen.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 19:49

Het kan ook nog anders. Tegenwoordig betaal ik achteraf de verzendkosten aan UPS. De verkoper hoeft dan alleen maar ups te bellen en zij komen het pakket dan halen. En ik krijg dan naderhand de rekening van ups.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:27

Doet FedEx ook, alleen blijf je dan nog het probleem houden als een verkoper niet wil laten ophalen omdat het naar europa gaat. En ja je hebt ze erbij echt waar ;)

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 13:52

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 18:33

rina schreef:
De Foxranch kende ik al, zo bestaat er ook al even de Huifkar http://www.huifkar.de/ die doen ook zulk werk.

Eigen postadres in USA? Is zoiets dan niet strafbaar?

Kliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 20:47

Heb ook goede ervaringen met Foxranch, was op zoek naar een Big D halster voor mijn kleine halstersloopster ;) En kwam uiteindelijk bij hun terecht (jaja 1-tje waar haar naam op de neusriem staat en in de kleuren die ik wilde. Dus foxranch is zeker een aanrader, echt eerlijke mensen en idd alles goed geregeld via de mail. Let wel ze zenden maar 1 keer per 3 maanden naar de EU toe!

Smotz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 00:21

Dat eens in de 3 maanden verzenden wist ik niet!
Heb niet zo heel lang hoeven wachten: 2 weken hadden hun het verzonden, vervolgens had ik het binnen 3 weken.
Maar goed, levertijd zou je kunnen vragen zodat je vtv weet waar je aan toe bent. Fijne mensen ja!