Graag zou ik van jullie ervaringen willen horen over de zadel pas service van Lone Star. Ik zit te twijfelen om daar een zadel te kopen maar ik heb geen ervaring met deze winkel. Ik wil zowel positieve als negatieve ervaringen horen.
gaucho
Geplaatst: 21-02-10 09:50
heb je de zoekfunctie al gebruikt? volgens mij kun je dan best aan veel informatie over lone star komen.
Ik kan me nog herrineren dat een bokker er een Pool's zadel voor haar haf had gekocht, niet zo lang geleden. Dit zadelpaste niet en was absoluut telang.
Verkoper wilde absoluut niet meewerken want hij vond dat het beste, meisje een bult geld kwijt en geen zadel......
Maar idd als je de zoekfunctie gebruikt dan zul je veel vinden.
nou het zal dan heel persoonlijk zijn want ik heb mijn zadel er vandaan en het was super hij heeft alle tijd genomen op een gegeven moment lag hij er op de knieen bij. Ik vond het een kundige man en ik heb nog steeds heel veel plezier van mijn zadel!!!!!
Buitenzorg
Geplaatst: 24-02-10 10:57
Idem dito. Ik heb David in dec 2007 laten komen en kon uitgebreid passen en rijden op verschillende zadels. Ook vond ik hem niet het type verkoper wat je perse een duur zadel wil verkopen. Uiteindelijk bleven er na veel passen en meten 2 zadels over, waarvan de een ruim 300 euro duurder was dan de ander. Ik vond ze allebei even mooi en ze lagen allebei goed, maar de iets goedkopere vond ik zelf lekkerder zitten. Hij dringt er dan ook niet op aan om toch die duurdere te kopen!
Dit zadel heb ik nu ruim 2 jaar en toevallig laatst nog nageken door Rene (westernspul, omdat ie toch bij ons op stal was) en het lag nog steeds goed!