Springschoenen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Iris_10

Springschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 17:14

Hoi hoi!

Ik heb springschoenen gekocht voor mijn pony, eventueel mag ik ze omruilen. Dit wil ik misschien ook doen voor een maatje groter.
Momenteel heb ik zwarte rubberen springschoenen maat S voor mijn pony en ik twijfel of ze niet iets te klein zijn.

Als ik de springschoen om doe, dan kan ik aan de achterkant van zijn hoef mijn vinger er tussen schuiven (tussen de grond en de springschoen). Is dit teveel ruimte of is dit precies goed?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik wil dat ze goed zitten, niet te groot en niet te klein!

Groetjes,
Iris

joysjuh1987

Re: Springschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:16

de springschoenen moeten niet strak om de hoef zitten als je ze om hebt moeten ze ongeveer de helft, drie kwart van de hoef bedekken. Het gaat erom dat de hoefballen aan de achterkant van de hoef beschermt worden.

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 17:19

joysjuh1987 schreef:
de springschoenen moeten niet strak om de hoef zitten als je ze om hebt moeten ze ongeveer de helft, drie kwart van de hoef bedekken. Het gaat erom dat de hoefballen aan de achterkant van de hoef beschermt worden.

De springschoen zat niet strak om zijn hoef heen.
Ik ga vanavond ze nog een keer om doen om te kijken of de hoefballen beschermt worden aan de achterkant!

Dankjewel! :D