Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Anoniem schreef:ben blij dat die namaak dekjes dun worden! dan verpesten ze de pasvorm van je zadel minder!
Maargoed verder zal ieder goedkoper dekje ook minder van "kwaliteit" zijn. Dus denk ik dat er geen model is dat net zo dik blijft
IrisenUledi schreef:Anoniem schreef:ben blij dat die namaak dekjes dun worden! dan verpesten ze de pasvorm van je zadel minder!
Maargoed verder zal ieder goedkoper dekje ook minder van "kwaliteit" zijn. Dus denk ik dat er geen model is dat net zo dik blijft
ik ben niet blij dat ze dun worden want mijn paard is heel gevoellig voor wondjes!!!
Pally schreef:Ik ben blij met de 'namaak' dekjes.
De pads van Pk hebben tenminste een voorgevormde rug.
De Ankypads trokken bij mijn paard strak op de schoft omdat er totaal geen pasvorm inzit.
Hierdoor kreeg hij drukplekken.
Tegenwoordig heb ik alleen nog maar PK pads, die zijn voorgevormd en mijn paard heeft nergens meer last van.
Ook merk ik er niks van dat ze dunner worden in de was, dus dat zal wel aan de manier van wassen liggen.
IrisenUledi schreef:Pally schreef:Ik ben blij met de 'namaak' dekjes.
De Ankypads trokken bij mijn paard strak op de schoft omdat er totaal geen pasvorm inzit.
Tegenwoordig heb ik alleen nog maar PK pads, die zijn voorgevormd en mijn paard heeft nergens meer last van.
Ook merk ik er niks van dat ze dunner worden in de was, dus dat zal wel aan de manier van wassen liggen.
hoe was jij ze dan
Pally schreef:Ik ben blij met de 'namaak' dekjes.
hotchocolat schreef:30 graden en centrifugeren op 800 toeren
Nu is het eigenlijk ook altijd 800 toeren en normaal programma op 30°C. Overigens was ik ze wanneer ze echt vies dus, dus eens in de 2/3 maanden.