Hopeloos al die zadels...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Noeni

Hopeloos al die zadels...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 18:26

Vandaag weer naar het Drunen geweest met mijn zadel want het moest opgevuld worden, heb al een tijdje niet meer op mijn gloedjenieuwe zadel kunnen rijden omdat het schoof als een schommel.
Eenmaal in Drunen constateerde de man dat het zadel totaal verkeerd was qua kussens. Mijn mond viel letterlijk open eigenlijk :o Een Kentaur Elektra van ong. een jaar oud waar misschien 4 maanden op gereden was, de kussen waren helemaal naar de ****. Hij schrok er echt van
Ik ben toch benieuwd of meer mensen hier last van ondervonden hebben bij Kentaur?

Daarvoor ook al tig zadels gehad maar er was altijd na een tijdje weer wat mis en dus bleef ik doorzoeken.. Haffies zijn qua zadels echt hopeloos :(:)

Tanja

Re: Hopeloos al die zadels...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:15

Moderatoropmerking:
Offtopic reactie verwijderd, er wordt gevraagd om ervaringen met de Kentaur, graag alleen reageren indien je ook werkelijk ervaring hebt met dit merk

elmiran

Re: Hopeloos al die zadels...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 00:00

Ik heb dit zadel een week uit mogen proberen, maar aan het eind van de week toch besloten om het terug te brengen. Het zadel zat heel fijn, alleen was ik niet zo tevreden over de kwaliteit van t leer. Had er een weekje mee gereden, en je zag al snel sporen waar de beugelriemen hadden gezeten.

Misschien kun je eens een KN of Kieffer proberen met ingebouwde voorsingel? Bij mijn paard schoven veel zadel's, KN&Kieffer zijn tot nu toe de enige zadel's die netjes blijven liggen.