Van Hulsebos denkt men dat het maat werk is, maar volgens mij werken die me standaard onderdelen.
Zo zullen er ongetwijffeld meerdere merken zijn die zo werken. En mischien is het helemaal niet mogelijk om een zadel van boom af aan precies op maat te maken?
hallo ik wwet het eigenlijk niet ik heb een equestor en ze kwam wel een mal maken van de schoft maar het is denk ik ook een beetje standaard onderdelen je kan inge (van equestor) even vragen op www.equestor.nl ik hou de reactie even in de gaten succes verder
Wow is ook standaard onderdelen die je onafhankelijk van elkaar kan kiezen. helaas past wow niet op mijn pony...anders wist ik het wel!
Anoniem
Geplaatst: 14-02-10 21:13
Daaleman bouwt zadels nog echt vanaf de boom www.daaleman.nl Ik kom regelmatig op de werkplaats en kan bevestigen dat ze idd helemaal met de hand op maat gebouwd worden vanaf de boom.
Anoniem
Geplaatst: 14-02-10 21:15
karev schreef:
Van Hulsebos denkt men dat het maat werk is, maar volgens mij werken die me standaard onderdelen.
Hulsebos maakt idd gebruik van Ideal zadels en onderdelen waar hij zijn eigen merk op zet.