Wie weet waar je deze kan kopen ? In de ruitershop bij mij in de buurt heb je alleen pony , middel en full welke doen ?
Dhani
Geplaatst: 13-02-10 19:52
als je cob wil dan zou ik kiezen voor middel!, zelf denk ik dat full ook wel zou passen, zo van de foto af te zien, hoe groot is je fjord?? dat kan ook wel is helpen bij het kiezen welk maat halster
fjordnina
Geplaatst: 13-02-10 20:20
Ik gok op een full. Niet alle fjorden hebben cob. Ik heb er 2 staan met een full en 1 met cob.
Ik heb voor mijn fjord full, en mijn fjord heeft echt niet zo'n heel groot hoofd. Maar met full heb je nog een beetje speeling en cob zit ie meestal net te strak
Weet iemand een online winkel waar je goede kwaliteit halsters kan kopen ? Heel serk paard dus gelieve geen dingen die snel kapot gaan
Linsey_X
Geplaatst: 14-02-10 18:47
marthatjez schreef:
Weet iemand een online winkel waar je goede kwaliteit halsters kan kopen ? Heel serk paard dus gelieve geen dingen die snel kapot gaan
Een leren halster??
shaddy82
Geplaatst: 14-02-10 19:05
Als de Fjord een full hoofdstel heeft, zou ik inderdaad ook maar een full haster nemen Mijn ervaring met leer voor een halster is niet zo heel positief, mijn verzorgpaard heeft er 2 compleet gesloopt, dus zou gewoon een nylon exemplaar nemen, die heb je in ontzettend leuke kleurtjes en zijn (meestal) een stuk goedkoper dan een leren