Een tijdje geleden heb ik op internet een handige zadeldrager gevonden die je achter in de auto kan zetten. Je kunt hier dan je zadel opleggen zodat het netjes vervoerd kan worden. Nu ben ik helaas de site kwijt en ik kan het ook nergens meer vinden.
Heeft iemand van jullie een idee waar ik het over heb? Het is een zadeldrager die je neer kan zetten dus niet vast hoeft te schroeven of zoiets.
edit: het was een ding van rond de 20 euro ongeveer.
Hier: http://images.google.nl/images?q=schraa ... =nl&tab=wi In diverse maten en afmetingen. Een kennis van mij heeft bij een houten schraag de poten wat ingekort met een zaag en deze past nu prima samen met een zadel in hun kofferbak.
Nou, een handige Harry kan die ook wel zelf maken .
Chaos
Geplaatst: 15-02-10 11:09
Mijn vader heeft er gewoon zelf een gemaakt, geschikt voor 2 zadels.
Het enige wat je nodig hebt zijn 5 stalen buizen. 2 las je in een 3hoek, daarmee zet je hem op de grond. De hoek die gelast is plaats je naar achter en daar las je een rechtopstaande buis aan vast. En aan de rechtopstaande kun je er weer 1 of 2 naar voren toe maken.
Ik heb gewoon een schraag van IKEA, en daarvan kun je evt. de poten inkorten. Ze zijn daar al te koop v.a. € 7,50. Gewoon ff kijken op www.ikea.nl en dan zoeken op schraag.