Ik zou graag weten hoeveel mijn zadel waard is. Ik heb het gekocht als veelzeidigheidszadel, maar ik vind wel dat de zweetbladen meer da vorm hebben van een springzadel. De nieuwprijs weet ik niet. Het merk is euroriding.
(Ik reageer niet ik het topc voor de taxatie voor harnachement omdat hier al 2 weken niets meer gepost is en je dan niet zomaar ineens mag gaan posten.)
Lastig zo van een foto. Euroriding heeft twee lijnen, die met het blauwe embleem is de A-lijn. Dit is een rood embleem, of een type voor de splitsing. Hij ziet er overigens wel goed uit. Weet je de leeftijd en wat zijn de maten?
BYS
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-10 17:27
Neen hoe oud die is weet ik niet, ik heb hem overgekocht van iemand. hoe moet ik de maten meten? Dan zal ik dat morgen even doen
Maten staan onder het zweetblad. Evenals de leeftijd, bij mijn zadel in ieder geval
Myca
Geplaatst: 07-02-10 17:47
Ik heb een keer een Euroriding gehad waar het niet op het zweetblad stond, als je helemaal niets kan vinden kan je altijd zelf opmeten. Daar is een handig topic over: [HAR] Opmeten van een zadel
Losse taxatie topics zijn niet toegestaan. Voor het taxeren van harnachement hebben we een centraal topic, zie: [HAR] [Centraal] Taxatie topic Harnachement Daar graag verder, hier nu een slotje.