Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Joketjeuh schreef:Bij mijn weten heeft Br geen Cob.. want ik zit met hetzelfde probleem als jij.. een Full is te groot.. en een Pony is te klein..Ik heb ook nog gezocht voor Cob maar men heeft mij altijd gezegd dat dit niet bestond...
Tegenover Harry's horse en andere merken vind ik idd dat Br groot uitvalt.. een Full van Harry's Horse past wel bij mijn Haf
SusieQ87 schreef:Joketjeuh schreef:Bij mijn weten heeft Br geen Cob.. want ik zit met hetzelfde probleem als jij.. een Full is te groot.. en een Pony is te klein..Ik heb ook nog gezocht voor Cob maar men heeft mij altijd gezegd dat dit niet bestond...
Tegenover Harry's horse en andere merken vind ik idd dat Br groot uitvalt.. een Full van Harry's Horse past wel bij mijn Haf
Tegen mij is dat ook gezegt, maar de Epplejeck heeft ze wel in Cob, niet pony full maar echt cob.
@ TS Hoe ziet het er dan uit als de zadelmaker het korter heeft gemaakt ?

Carolien007 schreef:SusieQ87 schreef:
Tegen mij is dat ook gezegt, maar de Epplejeck heeft ze wel in Cob, niet pony full maar echt cob.
@ TS Hoe ziet het er dan uit als de zadelmaker het korter heeft gemaakt ?
BR heeft idd geen COB, dat is het probleem.
Dan ga ik daar eens kijken, een internetwinkel verkocht ze ook als cob zijnde, maar bleek ook pony te zijn. Ik heb nu een pony om te passen, voor is eigenlijk goed, maar achter te klein, dus dat heeft ze wel full nodig.
De zadelmaker heeft het plastich en het schuim ingekort en de delen weer aan elkaar vastgezet. Je ziet er eigenlijk bijna niets van, alleen dat het zwart stiksel is in plaats van (ik meen) oranje. Ik kan eventueel wel een keer een foto er van maken.