Ik heb een merrie van 1.60 met hele fijne beentjes. Ik kan nu niet echt fijne peesbeschermers vinden die echt goed passen. Ik heb van HH de cob geprobeerd die waren echt veelste klein. Van HH de full is weer veelste groot. Zelfde met Br pony is te klein en full is aan de grote kant. Dat ziet er dan meteen zo lomp uit.
Weten jullie cob peesbeschermers die tussen pony en full vallen?
De BR/Norton/pagony/noem maar op- pro beschermers? Die waarvan de kogelbeschermers om het been heen gaan. Deze bevallen bij mij heel erg goed bij zowel mijn pony's al mijn paard, met smalle beentjes. Anders kom je denk ik aan de leren beschermers, maar dat is vaak wel veel duurder.
Ik heb die van nrthon bekeken. Maar de cob maat valt als een pony maat. En ben bang dat full weer veelste groot is. Leren berschermers vind ik wel heel erg mooi. Maar nu nog even niet. Sta op een stal met alleen een buitenbak en vind het zonde om er dagelijks mee door de blub te rijden.
We hebben heel sjieke nep leren gehad met van die elastiek bandjes voorlangs. Ben alleen het merk kwijt...... Niet heel duur wel heel mooi en goed voor kleine beentjes.
wizewo
Geplaatst: 01-02-10 20:46
Ik zit met hetzelfde punt. De Fulls van Lamicelli passen wel bij die van mij. Prijstechnisch vallen die nog wel mee.
Lamicell heb ik nooit geprobeerd. Ga ik daar eens na kijken. De full van Br gaat opzich wel. Maar die ogen bij haar zo lomp. En de HH full daar is het klitteband veelste lang van. In de catalogus van Ekkia heb ik ook hele mooie nep leren gezien. Maar ik weet geen ruitersportzaak in de buurt waar ik ze kan kopen. Zou ze namelijk in de buurt willen halen als ze dan niet passen kan ik ze ruilen.