Iemand ervaring met Horze.nl?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Snadrem

Iemand ervaring met Horze.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 13:56

Ik heb een week geleden wat artikelen besteld via de website Horze.nl. Het was een voor mij nog onbekend merk, maar zeker met de uitverkoop nu wel erg betaalbaar!

Ik heb alleen, nadat ik betaald heb voor de door mij bestelde artikelen, niets meer vernomen :? Ja, een bevestiging van de bestelling, maar verder niets. Geen track & trace nummer van mijn pakket (die is tijdelijk niet beschikbaar, staat er), geen mailtje dat het verzonden is..

Gisteren heb ik een bericht via de customersupport via de website gestuurd. Geen respons. Vanmorgen gebeld, toen vertelde een vrouw aan de lijn me dat het pakket een dag na de bestelling al verzonden zou zijn, maar dat ze ook niet weet waarom er geen trackingcode voor is. Ze zou terugkoppelen naar mij, maar ik heb intussen nog altijd niets gehoord. Net weer de hele tijd geprobeerd te bellen, maar je wordt zonder pardon in de wacht gegooid en vervolgens hangen ze gewoon op :?

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met bestellingen via die site?? Ik ben namelijk bang dat ik mijn geld net zo goed door de wc had kunnen spoelen op dit moment.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:01

Ik heb meerdere keren via hen besteld en kreeg het dan al anderhalve dag later. Kan het niet zijn dat het op een ander adres is afgegeven?

EL4a1990

Re: Iemand ervaring met Horze.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:03

Ik heb er al meerdere dingen besteld en was altijd netjes optijd.

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:06

Dan zal je net de pech hebben dat er bij jou even iets mis gegaan is...

Gewoon volhouden en blijven bellen..zal wel goedkomen als er verder goede ervaringen mee zijn!

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:14

Ja heb er ervaring mee, helaas geen goede. :o

November vorig jaar wat besteld, nou na een week was het verzonden, maar ik was zo dom geweest om er geen huisnummer bij te vermelden. Wel postcode en straat enzo. Toen hebben ze het dus niet af kunnen leveren. Maar daar mij geen mail over gestuurd. Ik toen gemailt, kreeg ik eerst een antwoord dat ik perse in het engels moest mailen. Nou later een antwoord terug dat de bestelling niet afgeleverd kon worden. Tja inderdaad beetje mijn fout. Ik mijn huisnummer neergezet, krijg ik een mail dat ze dezelfde bestelling niet meer kunnen leveren en dat er geld op mijn klantenaccount staat. Ik proberen wat anders te bestellen, krijg ik alleen maar foutmeldingen. Ik heb nu mijn geld maar terug gevraagd.

Paint-horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:20

Ik heb er ook al eens besteld, maar goede ervaringen mee.
Voor 12 uur betaald had ik het de volgende dag in huis.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 14:25

Ongelofelijk.. en dat was ook gewoon Horze.nl??

Ik ben echt *&@%pissed off. Ik krijg steeds dezelfde griet aan de lijn, en onafhankelijk van wat ik haar zeg of vraag zet ze me gelijk in de wacht, en na 3 liedjes wordt de hoorn er op gegooid :?

Mijn adresgegevens etc. kloppen allemaal, het geld heb ik direct na bestellen over gemaakt, er is gewoon niets van mijn kant waardoor dit fout had kunnen gaan.

Voor mij in ieder geval de laatste keer dat ik daar besteld heb! Zo ga je toch niet met je klanten om?

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:29

Snadrem schreef:
Ongelofelijk.. en dat was ook gewoon Horze.nl??

Ik ben echt *&@%pissed off. Ik krijg steeds dezelfde griet aan de lijn, en onafhankelijk van wat ik haar zeg of vraag zet ze me gelijk in de wacht, en na 3 liedjes wordt de hoorn er op gegooid :?

Mijn adresgegevens etc. kloppen allemaal, het geld heb ik direct na bestellen over gemaakt, er is gewoon niets van mijn kant waardoor dit fout had kunnen gaan.

Voor mij in ieder geval de laatste keer dat ik daar besteld heb! Zo ga je toch niet met je klanten om?

Jep, Horze.nl vind het ook echt raar dat je op een Nederlandse site in het engels moet mailen. Dit mailtje kreeg ik:

Dear Customer,
We are sorry to inform you that at the moment we can serve you only in English. This concerns both the phone line as well as the support tickets (emails). We are sorry for this inconvenience.

Please could you write your earlier email to us in english and we can serve you.

Best regards
Horze Customer Service
Suvi Lyytikäinen

Kan me voorstellen dat je het zeer frustrerend vind. Hopelijk krijg je je geld terug.

kunamosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:36

Goh ik heb zelf een keer bij horze.nl besteld en ik kreeg inderdaad al heel snel de spullen binnen (echt binnen 2 dagen wel). Het wordt verpakt in zweden ofzo geloof ik.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:47

Ik heb er al een paar keer wat besteld, altijd binnen 5 dagen in huis, meestal binnen 2 dagen zelfs. Als ik iets nieuws nodig heb is Horze ook de eerste shop waar ik kijk of ze het hebben :D .

Horze is overigens Fins, hoofdkantoor zit dan ook daar en daar mail en bel je ook heen (+358 is netnummer van finland) in nederland is enkel een magazijn waar vandaan de spullen verstuurd worden.

Issake

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:11

Hier ook niets als positief, ik verdeel hun merk in belgie.
Ze zijn altijd mooi op tijd met leveren binnen 2 dagn heb ik het in huis.
Ook erg fijne en betaalbare kwaliteit !

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 18:03

super snel geleverd! goede ervaring!

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 18:05

ik heb er ook goede ervaringen mee

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:05

Ik heb er laatst wat besteld, en had het ook meteen de volgende dag binnen!
Dus erg fijn! Vervelend dat dit bij jou niet zo is :=

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 09:25

Ik had vanmorgen bericht terug n.a.v. mijn klacht. Ze weten niet wat er met mijn pakket is gebeurd, en gaan nu een tweede pakket sturen.

Allemaal prima, zolang ik niet nóg een keer hoef te betalen :') Maar wel balen dat het allemaal zo moeilijk moet gaan, zeker als ik hier lees dat het normaal binnen twee dagen afgeleverd is.

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:41

Heb je het al binnen snadrem??

Ik ben nu wel een beetje blij met ze. Heb ze nog een kans gegeven en afgelopen vrijdag weer wat besteld. En heb het nu gewoon binnen. :D

wattingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 00:11

horze is een fins merk en als je belt belt of mailt doe je dat met finland.
ze verzenden vanuit nederland of finland ligt eraan waar de spullen zijn