Ik heb alleen, nadat ik betaald heb voor de door mij bestelde artikelen, niets meer vernomen
Ja, een bevestiging van de bestelling, maar verder niets. Geen track & trace nummer van mijn pakket (die is tijdelijk niet beschikbaar, staat er), geen mailtje dat het verzonden is..Gisteren heb ik een bericht via de customersupport via de website gestuurd. Geen respons. Vanmorgen gebeld, toen vertelde een vrouw aan de lijn me dat het pakket een dag na de bestelling al verzonden zou zijn, maar dat ze ook niet weet waarom er geen trackingcode voor is. Ze zou terugkoppelen naar mij, maar ik heb intussen nog altijd niets gehoord. Net weer de hele tijd geprobeerd te bellen, maar je wordt zonder pardon in de wacht gegooid en vervolgens hangen ze gewoon op

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met bestellingen via die site?? Ik ben namelijk bang dat ik mijn geld net zo goed door de wc had kunnen spoelen op dit moment.
.
Maar wel balen dat het allemaal zo moeilijk moet gaan, zeker als ik hier lees dat het normaal binnen twee dagen afgeleverd is.