Wie is er bekend met het gebruik van pads van het merk Lakota Saddlery? Ik kwam ze zojuist tegen met Googlen. Zo op het eerste gezicht lijkt het me een prettige pad, maar ik kon er geen verder info over vinden. Je hebt ze in contoured cutback uitvoering, en dat spreek mij heel erg aan. Ik zou graag willen weten van welk materiaal de kern is en de onderzijde. En hoe de pad in gebruik bevalt.
Die panelen zit dat voor het paard niet vervelend onder het zadel? Het lijkt me dan dat de druk enkel op de panelen word verdeeld. Wee je van welk materiaal de onderzijde is gemaakt en de panelen?
Nou ik wilde deze week of volgende week even bij Arthur langs gaan. Dus zal een gaan neuzen. Hopen dat het weer nu eens meewerkt, elke keer als ik er naar toe wil gaat het sneeuwen..
Volgens mij weet ik wel welke ruimte je bedoelt. Daar was het dus echt knokken om toen binnen te komen, dus heb het opgegeven. Ik zal het Anoes wel vragen als ik er ben
Ik heb er drie van lakota,ze liggen goed en de binnenste lagen is van die slow memorie neopreen gemaakt .
Nadeel is dat de wol vrij snel begint te vilten,met een groffe borstel uit borstelen gaat wel,en dan is het weer voor een tijdje goed. Ik gebruik deze niet voor echte lange afstanden,daar het namaak wol is.
Ik gebruik ook een Lakota, ook wel voor langere afstanden vele uren onder het zadel en ben er zeer tevreden over! Die van mij is overigens wat langer, zeker 80 cm of meer...