Heeft iemand ervaring met bestellen via Epplejeck?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Sem

Heeft iemand ervaring met bestellen via Epplejeck?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 15:38

Hoi,

Zoals de titel al zegt, heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil graag online bestellen. Sommige artikelen zijn goedkoper dan bij de divoza, maar is dit kwalitatief hetzelfde? En hoe lang duurt het voordat de bestelling binnen is? Bij de divoza is het meestal de volgende dag.
Kan iemand mij hier wat over vertellen, voordat ik mijn (toch best wel grote) bestelling plaats?

Bedankt!

xx_Irisje

Re: Heeft iemand ervaring met bestellen via Epplejeck?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 15:39

Ik bestel liever bij EJ dan Divoza, fijnere site en een snelle levering!

Lunapoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 15:45

het schijnt zelfs zo te zijn dat divoza eerst opgericht is door 2 broers die vervolgens uit elkaar zijn gegaan en 1 van de broers is EJ begonnen.. dus denk dat hij wel gelijkwaardige kwaliteit zal leveren als divoza.

ik vindt de service via de site heel goed
laatst had ik een bestelling geplaats maar deze bleek niet leverbaar te zijn
de volgende dag had ik een mail binnen dat het artikel niet leverbaar was en ik had de optie iets anders te bestellen of mijn geld terug te laten storten. ik koss dit laatste en binnen 3 werkdagen had ik mijn geld terug

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 17:54

EJ is een prima winkel :) nette kwaliteit spullen. Groot assortiment en veel "low buget" spullen. Helaas vind ik de service in de winkel (Eindhoven) minder. Maar dat komt omdat ik vind dat er alleen maar mutsen daar werken die niet heel veel verstand van paarden hebben en de verschillende producten.. Maargoed als je besteld heb je daar natuurlijk geen last van :)

MEt bestellen heb ik geen ervaring aangezien de winkel een 15 min rijden is

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 17:56

Anoniem schreef:
EJ is een prima winkel :) nette kwaliteit spullen. Groot assortiment en veel "low buget" spullen. Helaas vind ik de service in de winkel (Eindhoven) minder. Maar dat komt omdat ik vind dat er alleen maar mutsen daar werken die niet heel veel verstand van paarden hebben en de verschillende producten.. Maargoed als je besteld heb je daar natuurlijk geen last van :)

Mee eens! Over de service ben ik het niet helemaal met je eens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 17:59

apple01 schreef:
Anoniem schreef:

Mee eens! Over de service ben ik het niet helemaal met je eens.

Zeker niet allemaal hoor ;) maar vooral de weekend hulpen(?). dus ma tm donderdag vind ik de service daar prima :) maar in het weekend staan er vaak een aantal jonge meiden die niet heel veel verstand er van hebben (iig dat is mijn idee altijd)

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 17:59

Ik heb rond sinterklaas spulletjes besteld bij ej, was vrij laat met bestellen, maar het was alsnog erg snel geleverd.
De site vind ik zelf vrij onoverzichtelijk, maar het bestellen heb ik alleen maar goede ervaringen mee :D Hun spullen btw ook :)

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 18:00

Ik vind de kwaliteit van de spullen goed.
Heb alleen nooit via internet besteld, omdat de winkel dichtbij is.

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 18:07

EJ heeft prima spullen.
Met online bestellen heb ik geen ervaring, want voor België is de betaling niet veilig

Linda_Sem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 18:07

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb mijn bestelling geplaatst, nu afwachten wanneer het binnenkomt!!
Ben benieuwd... ;)

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 18:11

Ik heb er een paar keer iets besteld. Ik heb alleen al 2 keer gehad dat een product niet meer leverbaar was, maar wel gewoon op de site blijft staan.

Verder heb je wel snel je geld terug en je pakket in huis, dus over de service niet te klagen.

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 19:00

Anoniem schreef:

Deze evaring heb ik ook met Eindhoven, ben er nu 2 keer geweest en 2 keer was de service ruk en heb ik spullen laten liggen. Ga er ook nooit meer heen. Zal ze zeker ook niet aanprijzen. Met het online kopen heb ik ook geen ervaring.

rachel_rv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 01:01

Ik ben vaste klant bij Epplejeck in Eindhoven en wordt er altijd prima geholpen.
Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam.

Anoniem schreef:

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:23

Heb er destijds ook wat besteld. Prima levering!
Alles netjes geleverd, goede kwaliteit. Ben er erg tevreden over!

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:27

Zwolle is top... goede service en behandeling! Ben er blij mee!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:29

Heb ook goede ervaringen met bestellen bij EJ, nette service :)

Ik ga zelf graag naar Eindhoven, Zwolle vond ik het personeel niet
fijn overkomen :=

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:31

Ik lees dat je uit Deventer komt en Zwolle heeft een EJ is het dan niet leuk om een keer in de winkel te gaan kijken?

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:56

xx_Irisje schreef:

sluit ik me bij aan, nou is EJ ook niet verkeerd!

kijk ook eens op http://www.piafferuitersport.nl daar heb ik ook een aantal spullen weg,
goedkoop en zeer snelle levering!

LoveTsarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 21:26

Ik heb altijd nette service gehad :D

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 21:33

Laatst wat besteld.
Werd pria geinformeerd dat het artikel vanuit een ander filiaal moest komen en een ander product was uitverkocht.
Uiteindelijk waren de spulen er nog best snel. :j
Bij Divoza zomaar eens een vervangend artikel gehad (veranderd naar eigen merk = andere kwaliteit) en berekend. Was ik niet blij mee. |o

Iris_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 21:34

Ik vind het een fijne winkel (Heemskerk, meen ik..) Ook via internet en de telfoon zijn ze netjes en snel!!

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 22:38

Met de winkel zelf heb ik goede ervaringen, over het bestellen bij de webwinkel ben ik minder tevreden. :o Vooral het geld terugstorten laat lang op zich wachten (product was niet leverbaar). :\ De service van de webwinkel kan imo niet tippen aan de goede service van de paardendrogist. Ik zal niet snel meer iets bij EJ bestellen.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:29

_Bitje_ schreef:
xx_Irisje schreef:

sluit ik me bij aan, nou is EJ ook niet verkeerd!

kijk ook eens op http://www.piafferuitersport.nl daar heb ik ook een aantal spullen weg,
goedkoop en zeer snelle levering!

hier heb ik dus slechte ervaringen mee ;) ik heb ooit eens handschoentjes ZWART besteld, blauw geleverd teruggestuurd 1000 mails gestuurd maar nooit geld teruggekregen...

maar ieder heeft zijn dingen verder heb ik GOEDE ervaringen met de EJ !!

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:36

EJ is prima te doen, alleen had ik wel een probleem met ze. Had een hoofdstel besteld op internet maar die bleek niet meer te worden gemaakt. Alleen in een andere kleur en die wou ik niet. Hoop gemail/gebel tussendoor ook met de leverancier. Mocht ik uiteindelijk een ander hoofdstel uitkiezen met 25% korting uiteindelijk vet mooi en duurder hoofdstel gekocht voor dezelfde prijs. heb er totaal 8 maanden op moeten wachten want die moest natuurlijk ook weer speciaal gemaakt worden... maar ben er wel heel erg blij mee! :) Ze waren er daar ook druk mee om steeds achter de leverancier aan te bellen etc zodat ik mijn spul op tijd kreeg.

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:38

Ik bestel 1keer iets. Twee artikelen en beide niet te leveren.
Kreeg een mailtjes of ik dan iets anders uit wilde zoeken...nou NEE.