Voor mijn lieve sloper wil ik op zoek gaan naar een deken die helemaal dicht is aan de voorkant. Die je dus over het hoofd moet aantrekken. Het moet een sterke, waterdichte deken zijn.
Iemand waar ik vroeger op stal stond kocht een gewone deken en liet die aan de voorkant dichtnaaien door de schoenmaker....
fienaaa
Geplaatst: 30-01-10 21:00
Iemand had er eentje te koop hier op bokt, het was van hh... Ik kan hem alleen niet vinden... misschien dat je bij een ruitesportzaak in de buurt kan vragen of die kunnen kijken? Dan kunnen zij er vast eentje voor je bestellen !
Britt
Geplaatst: 30-01-10 21:01
Westernwinkels? Dat soort dekens zijn vaak gesloten aan de voorkant, dus denk dat je daar wel moet kunnen slagen of misschien navraag doen op het westernsubforum?
AnnemiekvM
Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-10 21:02
Goede tips al. Super!
cocktail
Geplaatst: 30-01-10 21:07
volgens mij bedoel je gewoon een hengsten deken?
Had er vroeger ook een die trok alles eraf heb toen zo een lelijke new zeeland deken gekocht en die heeft ie nooit kapot gekregen later heb ik ook weer een gewone deken op kunnen doen en de voorkant ingespoten met wat je ook op de stal kan spijten anti bijt ofzoiets dat ging ook prima
Ik ben al goed aan het rondkijken. Heb nog niet precies gevonden wat ik zocht, maar kom nu wel op weg. Wel alvast bedankt voor alle tips. Ze helpen goed!
Osmium
Geplaatst: 04-02-10 16:32
Ik heb zo'n deken overgenomen van een stalgenootje aan gezien mijn paard zijn haren verloor op die plek (kwam door de deken en 'paardenbh' zorgde voor andere kale plekjes). Hij zit echt perfect en het werkt ideaal voor mijn paard. Ik geloof dat zij hem vanuit amerika heeft laten komen, opgestuurd door familie daar.. Succes met zoeken!