Derby maattabel????

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xxnathjexx

Derby maattabel????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 20:07

Zou iemand mij aub uit kunnen leggen hoe de maattabel van derby nou precies werkt? Ik ben op zoek naar een Derby Soft Jumper. Mijn maten zijn: Kuit:40 Hoogte:48 en Schoen: 40 nu hebben ze bij divoza gezegd dat ik dan bij 6.5kw terecht zou komen maar ik snap er werkelijk niets van! :s en wat betekenen al die cijfertjes in de bovenste rij?
Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Liselot

Re: Derby maattabel????

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 16:10

als je die maattabel voor me hebt kan ik je wel helpen

xxnathjexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 16:19

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 16:25

6.5 kw lijkt mij niet passend voor jou. de voet klopt dan wel, maar de hoogte is 2cm te laag (en ze zakken ook nog in, dus dan zijn ze echt te laag) en de kuit een cm te smal

mij lijkt de 6.5W voor jou de beste keuze, die zijn voet 40, hoogte 48 en kuit 39. de kuit kan je dan nog een cm op laten rekken.

maar kan je niet gewoon ergens gaan passen en kijken welke voor jou het beste zit?

xxnathjexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 21:36

Heel erg bedankt! Ja, mijn idee was dus om ze bij divoza te passen maar daar hadden ze maar beperkte maten en vandaar dat ze daarop uit waren gekomen. officieel is mijn hoogte 47 maar toen zei zij van ja dan kan je ook die 48 nemen omdat ie toch inzakt....
Maar het is inderdaad erg lastig dus ik zal ze denk ik gewoon ergens anders moeten gaan passen.

In ieder geval heel erg bedankt!
Zou je mij misschien wel nog de tabel uit kunnen leggen? wat betekenen de cijfers? en wat staat waar?
Bedankt!