Na heel wat gedoe met dekens ben ik het nu een beetje zat; Ik heb al meerdere dekens geprobeerd, maar het past niet OF het wordt binnen 3 dagen gesloopt... Daarom heb ik een jaar geleden maar een 'goede' bucas smartex rain aangeschaft.
Deze deken ligt prima en lijkt tot nu toe onverwoestbaar. Perfect dus!
Tot gisteren dan.... Want toen kwam ik erachter dat mijn paardje met een zeer klamme deken buiten stond
De deken was nog niet echt doorgelekt, maar als ik voorzichtig in de binnenkant kneep, dan kwam het vocht er toch wel doorheen en pony voelde niet echt superdroog meer aan.Ik ga nu maar op zoek naar het bonnetje, want ik heb hem minder dan 1 jaar geleden gekocht. Hopelijk kan de winkel mij nog iets van garantie geven, al reken ik daar maar niet teveel op..
Ik was toch wel een beetje in de veronderstelling dat Bucas een zéér degelijk merk is, en dat de dekens van goede kwaliteit zijn. Dan mag ik er toch wel van uit gaan dat mijn paard de hele dag buiten kan lopen, zonder dat zijn deken water door laat?
Dus daarom zou ik wel willen weten of meer mensen deze ervaring hebben. En hoe hebben jullie dit opgelost? Moet ik toch maar weer een andere deken gaan zoeken?
Ik baal er echt van. Bah!
)