Euroriding Diamant VS Euroriding Titan ll

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

qt_shetties

Euroriding Diamant VS Euroriding Titan ll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-10 21:20

Ik ben al een tijdje lekker aan het rondneuzen wat zadels betreft, wil er dit voorjaar/zomer eentje aanschaffen.
Nu wilde ik graag wat meer info over deze zadels, de Diamant heb ik al vaker meningen over gehoord die eigenlijk allemaal goed zijn! Vind het ook een mooi zadel. Het andere zadel, Titan ll ken ik zelf nog niet.

Wat zijn de grote verschillen? Welke heb je zelf? Waarom? En ben je tevreden?
De Diamant is er ook in bruin en London, heeft iemand deze? Ben wel benieuwd naar fotos

http://www.drunensruiterhuis.com/html/p ... _euro.html

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 11:23

Ik heb sinds een paar maanden de Diamant en ik ben er hartstikke blij mee.
De reden dat ik deze heb gekozen was, dat het eigenlijk de enige (van de ongeveer 12 zadels die we gepast hebben :D ) was die én goed op mijn paard lag én waar ik lekker op zat. Vooral het goed passen op mijn paard was voor mij de belangrijkste reden om dit zadel te kiezen.

qt_shetties

Re: Euroriding Diamant VS Euroriding Titan ll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 11:41

En waar heb jij het zadel aangeschaft? En was dat nieuw of 2e hands?

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 13:22

Een nieuwe :D
En gekocht bij van Rijs in Zevenhuizen

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 18:57

oh ik had van Rijs toevallig vandaag aan de telefoon, werd echt heeeel erg vriendelijk geholpen! De prijs viel me ook nog erg mee,

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 19:01

Ze zijn bij mij op stal geweest met een wagen vol zadels van hele goedkope tot héle dure.
Jammer vind ik wel dat ze niet ter plekke komen opvullen. Dat betekent dat je daar met je zadel naar toe moet. Als het dan later op stal niet goed blijkt te zijn, kan je weer terug (of je moet je paard mee naar van Rijs nemen, dat kan ook)

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 12:21

Een stal genootje had haar zadel laten opvullen door van Rijs, en ze kwam het bij ons op stal aanmeten, en namen het mee om op te vullen, ze moest het idd wel zelf halen daar. Het kon ook ter plekke gedaan worden dacht ik maar daar kwam dan weer extra geld bij dacht ik (of het was de andere zadel maker die ik gebeld heb nou weet ik t niet meer)