Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
eenitraM schreef:Hoge kant moet binnen.
Het gaat dan aan de buitenkant omhoog staan. Hetzelfde als schuine blokjes.
Je enkels en je voeten worden in een bepaalde positie gedrukt. Je moet er van houden. Ik heb ze iig niet nodig
Wildgirl schreef:eenitraM schreef:Hoge kant moet binnen.
Het gaat dan aan de buitenkant omhoog staan. Hetzelfde als schuine blokjes.
Je enkels en je voeten worden in een bepaalde positie gedrukt. Je moet er van houden. Ik heb ze iig niet nodig
hoge kant van de blokjes moet aan de BUITENkant zodat je tenen naar binnen gaan staan, ik krijg ontzettend last van mijn enkels met die dingen.
lucas03 schreef:de vraag gaat over de A-symetrische beugels, daarvan moet toch de lange kant aan de binnenkant zodat de buitenkant omhoog gaat.
De blokjes....hoge kant aan de buitenkant...dan wordt toch binnenkant van de beugel ook de lange kant? Zelfde effect dus.
Klinkt krom maar zo zou het moeten. Dus zoals EenitraM zegt.
als ik weet dat ik gelijk heb, krijg ik me gelijk ook.
eenitraM schreef:Horseware schreef:De hoge kant moet aan de BUITENkant. Ik vind het zelf wel prettig rijden, maar heb nu andere beugels zonder blokjes.
BINNENKANT!!!
Het heeft dan hetzelfde effect als schuine blokjes.
. Persoonlijk vind ik het prettiger rijden dan scheve beugelblokjes, omdat je toch een recht oppervlak hebt, dus ik vind dat het meer steun geeft, maar dat is persoonlijk
.