Ik ben benieuwd of iemand van jullie al ervaring heeft met de Stretch & flex - Training wrap. Ik vraag me af of ze koeler zullen zijn dan een 3 in 1 beschermer en of ze ook een goede ondersteuning geven.
Op de site staat dat het goed ademende beenbeschermers zijn en dat ze goede bescherming geven. Ze zouden geschikt zijn voor bv jonge paarden, schrikkerige paarden en paarden die een blessure hebben gehad.
Maar zit er een harde "plaat" in? anders zijn ze volkomen zinloos.. Een gezond paard heeft namelijk geen ondersteuning nodig.. Jij draagt toch ook geen steunkousen?
Steunkousen zijn anders behoorlijk nuttig . Een vriendin van mij heeft deze voor haar paard (jonkie, en een bijzonder zware bak). Volgens haar blijven ze heel mooi koel.
Anoniem
Geplaatst: 24-01-10 21:14
Andante schreef:
Steunkousen zijn anders behoorlijk nuttig . Een vriendin van mij heeft deze voor haar paard (jonkie, en een bijzonder zware bak). Volgens haar blijven ze heel mooi koel.
steunkousen kunnen idd nuttig zijn ja, Maar wanneer je gezond bent heb je ze meestal niet nodig
Iris_Z
Geplaatst: 27-02-10 10:46
Ik heb ze voor voor, maar meer voor het lichte werk. De benen blijven er koel onder.
Oakland1990
Geplaatst: 27-02-10 16:49
Ik heb ze vast gehad in de winkel, zit geen verhard stuk in, en ze lijken me niet erg stevig, stof was erg dun...