Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

july81 schreef:Ik heb de kniebeschermer van back on track, maar hij blijft voor geen meter zitten. Ik zag ook niet echt resultaat toen ik 'm gebruikte.

Snoekiej schreef:Ik weet dat dit inmiddels een erg oud topic is, maar ik vraag me af of er inmiddels al meer ervaringen zijn.
Voor mijn paard die snel last heeft van haar (rug)spieren, lijkt dit me het waard om te proberen. Mijn vraag is niet alleen of het werkt, maar ook wat het handigste werkt.
Ik kan de rugverwarmer kopen, of een van de dekens en die als onderdeken gebruiken. Ik vraag me af hoe je de rugverwarmer precies vastmaakt aan je deken, en of hij goed blijft liggen. En ik vraag me af of de dekens niet gaan schuren als je ze altijd op hebt liggen. Zo'n zadeldekje lijkt me ook wel wat, maar het lijkt me handiger om voor het werken te verwarmen ipv tijdens het werken.
TICKELS schreef:Ik heb de rugwarmer mogen testen. Ik ben geheel niet tevreden over de pasvorm, want die zit er eigenlijk niet in.
Hoe je de deken moet vastmaken is eigenlijk een raadsel. Alleen een singel eromheen werkt niet, door de slechte pasvorm blijft de deken niet liggen. Bij mij gaan de paarden ook in de wei, dat gaat met de rugwarmer helemaal niet..
Ook heb ik een deken mogen proberen, de maasdeken (http://www.backontrack.com/nl/producten ... maasdeken/) de deken zit erg goedkoop in elkaar, voorsluitingen zijn erg slap. Bij mijn paarden heb ik géén verbetering gemerkt. Prijs/kwaliteit is erg matig.