Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en het dus nog geen nut heeft een nieuwe te kopen maar ik ga ook voor de air ride
Kaspar schreef:En hoe is de zweet opname en warmte afvoer?
Klopt het dat de allround uitvoering een synthetische fleece onderkant heeft ipv bont zoals bij de rechte modellen?
) Ik vind ze bijna fijner dan de "gewone" air rides. Dat contoured werkt heel fijn, en "knelt" veel minder op de schoft dan de gewone.
(ook de rechte heeft geen echt schaap als onderkant, dan waren die pads nog duurder dan ze nu al zijn
)
Kaspar schreef:Ja helaas ook na een tijd gebruiken 'snijd' hij nog steeds op de schoft. Dus de pad ligt nu mooi te zijn in de kast.
Ik begin er een beetje moedeloos van te worden met die pads op mijn paard. Het beste zou voor hem zijn een gecontourde cutback met echt wollen onderkant. Maar zie die maar eens te vinden...
Heeft echt ongelovelijk veel schoftvrijheid, contoured en cutback, deze raakte zelfs bij mijn oudje de schoft niet eens. En die heeft echt een megaschoft, warmbloed en al ouder
Pad is vrijwel nieuw, ik heb er mss 4 of 5 keer mee gereden. Oudje bleek een swayback nodig. Mocht je interesse hebben moei maar PB-en.