Vliegendeken-dilemma

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Amigo_tje

Vliegendeken-dilemma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-10 20:42

Ik heb gezocht via "zoeken", maar vond niks nuttigs. Ik hoop dat t hier goed staat :D

Ik wéét het, ik ben er vroeg mee :? Maar ik wil dit jaar dan ook hét perfecte vliegendeken voor mijn lieve friezel.

Is nu al 2 jaar dat ik sukkel met vliegendekens voor haar. Zoals jullie weten heeft ze niet de makkelijkste bouw voor een deken, maar 's zomers wordt zij helemaal platgestoken en aangevallen door die snerterige prikbeesten. Met 100den vallen ze haar aan :(

Nu had ik eerst de deken van QHP. Deze schuift ontzettend naar achter (ondans toch goede maat), krijgt ze schuurplekken van. Ook vind ik de hals er maar flauw aanzitten.

Daarna had ze die van Rambo, de Fly Protector. Op zich héél fijne deken, ware het het mocht hij blijven liggen :? Hij schuift langs alle kanten en ik vind de hals te kort als ze haar hoofd naar beneden doet. De hals hangt wél goed vast.

Nu was mn vraag... Welke deken hebben jullie of wie heeft voor mij dé tip voor welk vliegendeken?
Mijn eisen zijn:
* vaste hals, graag lang genoeg voor als ze graast.
* bléke kleur, geen donker, ze is zelf al zwart genoeg ;)
* evt buikflap
* moet héél goed pasvorm hebben

Alvast bedankt :)

Mn haf heeft ZE en draagt de Rambo Sweet Itch Hoody, en mss haal ik er voor haan ook gewoon zo één.
Of mss zijn er nog andere, goede dekens? Oa Dominick, of ....

Ik hoor graag ervaringen en tips :D

_Epplejeck_

Woonplaats: Drachten-Heemskerk-Eindhoven-Zwolle-Groningen-Breda-Amersfoort

Re: Vliegendeken-dilemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:00

Epplejeck heeft een hele mooie nieuwe deken laten maken.
Houd onze site in de gaten, of schrijf je in voor de nieuwsbrief.
Dan komt de deken zeker weten straks voorbij in een mailing als het seizoen begint !