Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

magda_90 schreef:Ik mis de zweetdekens waarbij de vlag van de landen er op staan (zie profiel). Na veel moeite heb ik er nu een van NL gevonden, maar het zou helemaal geweldig zijn als je ze ook kunt kopen van meerdere landen. Van de dekjes hetzelfde (al heb je daar al wat meer van dan de dekens).
Voor de rest ben ik tevreden met het assortiment wat er nu is.
(ennuh.. MEXICO toevallig ook ergens te halen?
) 
Ierland enz. lijkt mij ook super. Vandaar dat ik het wil proberen om zelf de dekens te maken
. 

.

). Die twee merken hebben dus op het eerste gezicht vaak hele leuke dingen, maar over de kwaliteit kan ik niks zeggen. Van de Duitse merken HKM en Loesdau heb ik ook wel mooie spullen gezien en is ook niet zo duur als je weet waar je het kan kopen...
Simone_Z schreef:Hallo,
Mijn vriend en ik vroegen ons af wat jullie graag zien kwa zadeldekken en zweetdekens bij paarden.
Bijvoorbeeld bij zweetdeken:
Wat willen jullie hiervoor uitgeven? Niet meer dan 20 euro
Welke kleuren zien jullie graag? Blauw limoen groen en bruin
Welk merk vinden jullie goed, ookal vinden jullie het te duur? HV polo, scapa
Wel of geen print/opdruk/borduursel? Ik vind dat stoer en vlot
Bij de dekjes.
Hebben jullie liever pads of gewone zadeldekken? Pads en dan ook betaalbare boomloze!!
Felle kleuren of neutrale kleuren? Ik ben meestal van de knalkleuren, soms neutraal
Wel of geen bies? Mag
Wel een opdruk of toch liever maar niet? Zeker!!
Zouden jullie liever meer ruitjes zien, of stippen. Of wat meer richting de lijn kwa Scapa maar dan goedkoper? In de lijn van Scapa en polo en dan ook voor boomloos
En wat missen jullie? Wat zouden jullie graag zien, maar is nu praktisch niet te vinden in de winkels?
Of het is te vinden maar dan gewoon te duur? Ik wil gewoon een paar gave betaalbare pads voor onder mijn Cheyenne
Ook als je zelf nog suggesties hebt of ideeën over zweetdekens of zadeldekken/pads horen wij dat graag.
Groetjes Simone
Simone_Z schreef:Hallo,
Bijvoorbeeld bij zweetdeken:
Wat willen jullie hiervoor uitgeven?
Ligt aan het materiaal: Fleece; €30-70 euro, Wol of ander hoogwaardig materiaal; €50-130euro
Welke kleuren zien jullie graag?
Donkerblauw, antraciet en bruintinten
Welk merk vinden jullie goed, ookal vinden jullie het te duur?
Goed en niet te duur: Eskadron, kieffer, WB, schockemöle
Wel of geen print/opdruk/borduursel?
Niet teveel... een randje of subtiel ruitje kan natuurlijk wel.
Bij de dekjes.
Hebben jullie liever pads of gewone zadeldekken?
Beide... ligt vooral aan het model, de dikte en het materiaal.
Zo vind ik eurostar erg fijne pads hebben, maar eskadron weer erg fijne dekjes
Felle kleuren of neutrale kleuren?
Ook beide, al neig ik meer naar de neutrale kleuren. Felle kleuren worden al snel hysterisch met een hoog penny gehalte
Wel of geen bies?
Wel, zeker bij een egaal gekleurd dekje geeft een biesje net iets extra's
Wel een opdruk of toch liever maar niet?
Geen
Zouden jullie liever meer ruitjes zien, of stippen. Of wat meer richting de lijn kwa Scapa maar dan goedkoper?
Scapa vind ik echt helemaal niks... net als HH en joules met die hysterische printjes, bloemen en stippen
En wat missen jullie? Wat zouden jullie graag zien, maar is nu praktisch niet te vinden in de winkels?
Of het is te vinden maar dan gewoon te duur?
Ook als je zelf nog suggesties hebt of ideeën over zweetdekens of zadeldekken/pads horen wij dat graag.
Meer zweetdekens met halve hals, borst- en buikflap.
Een mooie kwaliteit zweetdeken met een ruit die zand/camel en donkerblauw bevat
Nog veel meer kleuren pads en dekjes
Groetjes Simone
FemkeYnekeW schreef:Maat hoezo deze vragen eigenlijk?
Gaan jullie hier wat mee doen ofzo?